Gavin McCarron (Sony): Eπενδύουμε στην τεχνολογία για μια premium εμπειρία θέασης

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Gavin McCarron (Sony): Eπενδύουμε στην τεχνολογία για μια premium εμπειρία θέασης
Ο Gavin McCarron, Technical Marketing & Product Planning Manager της Sony Europe, σε συνέντευξή του στο insider.gr, μιλά για την τεχνολογική καινοτομία του νέου lineup τηλεοράσεων και για τις τάσεις και τις προκλήσεις του κλάδου.

Μια νέα εμπειρία θέασης συστήνουν στους λάτρεις της μικρής οθόνης οι νέες τηλεοράσεις Sony Bravia, τονίζει ο Gavin McCarron, Technical Marketing & Product Planning Manager της Sony Europe, σε συνέντευξή του στο insider.gr. O επικεφαλής Technical Marketing της εταιρείας, o οποίος βρέθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα για να παρουσιάσει τα πολυάριθμα μοντέλα της νέας σειράς BRAVIA XR 2023, αναλύει την τεχνολογική καινοτομία του νέου lineup τηλεοράσεων, μιλά για το οικοσύστημα που έχει χτίσει η εταιρεία και το οποίο υποστηρίζει καθολικά την βιομηχανία του θεάματος και του gaming και απαριθμεί τις μελλοντικές τάσεις και προκλήσεις της βιομηχανίας των τηλεοράσεων.

- Ποια είναι τα καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας σειράς τηλεοράσεων Sony Bravia 2023;

Αυτό που ξεχωρίζει στις νέες τηλεοράσεις 2023 BRAVIA XR είναι ο Cognitive Processor XR. Έχουμε πολλές διαφορετικές τεχνολογίες πάνελ αλλά αυτό που τις συνδέει είναι ο συγκεκριμένος επεξεργαστής, ο οποίος είναι μοναδικός στο είδος του, γιατί χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη με μια ανθρώπινη προοπτική. Αυτό που προσπαθεί να κάνει επί της ουσίας, είναι να αναλύσει και να αναπαράξει το περιεχόμενο με τον τρόπο που οι άνθρωποι βλέπουν και παρατηρούν ένα αντικείμενο ή μια εικόνα. Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης παρακολουθεί έναν αγώνα ποδοσφαίρου, η τεχνητή νοημοσύνη κατανοεί ότι το ενδιαφέρον και τα μάτια του θα εστιάσουν στην περιοχή που κινείται η μπάλα, μειώνοντας τον θόλωμα στα συγκεκριμένα σημεία. Με καλύτερο έλεγχο του οπίσθιου φωτισμού για αυξημένες ζώνες τοπικής εξασθένισης, αυξημένη φωτεινότητα και μειωμένο blooming ο Cognitive Processor XR δημιουργεί σκηνές που ξεχειλίζουν από δράση και προσφέρει μια μοναδική εμπειρία θέασης, είτε πρόκειται για ταινίες, είτε για αθλητικούς αγώνες, είτε για εφαρμογές sreaming ή και gaming.

Η τεχνολογική αυτή καινοτομία έρχεται να αναβαθμίσει το συγκριτικό μας πλεονέκτημα, το οποίο είναι ότι εστιάζουμε στον χώρο του κινηματογράφου, μέσω του οικοσυστήματος των θυγατρικών μας, καθιστώντας εντέλει την εμπειρία παρακολούθησης ταινιών, αθλητικών αγώνων και gaming καθηλωτική. Σκεφτείτε ότι παράγουμε ψυχαγωγία μέσω της Sony Pictures, εμβαθύνουμε στην κινηματογράφηση των ταινιών με την βοήθεια των Sony CineAlta και τελειοποιούμε την θέαση μέσω των Sony Bravia. Αυτή η εξειδίκευση και οι συνέργειες που δημιουργούνται προσφέρουν στο τέλος της ημέρας πολλαπλά πλεονεκτήματα στον καταναλωτή. Να επισημάνω για παράδειγμα ότι η σειρά 2023 BRAVIA XR επιτρέπει στους gamers να απογειώσουν το παιχνίδι τους στο PlayStation® 5 με αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το Auto HDR Tone Mapping και το Auto Genre Picture Mode, που βελτιστοποιούν την ποιότητα της εικόνας.

- Μιας και αναφερθήκατε στο οικοσύστημα, ποιο είναι το επόμενο βήμα στο οικοσύστημα των συσκευών της Sony; Σχεδιάζετε να το εμπλουτίσετε;

Δεν ξέρω τι ακολουθεί στο οικοσύστημά μας, θα μιλήσουμε γι’ αυτό όταν θα έχουμε κάτι να πούμε. Πιστεύω όμως ότι το 2024 θα έχουμε νέα να μοιραστούμε.

- Πώς κινήθηκε η αγορά της τηλεόρασης τον προηγούμενο χρόνο, συνέχισε να δέχεται πιέσεις;

Το 2021 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την τηλεόραση. Χάρη στην πανδημία, όπου ο κόσμος παρέμεινε σπίτι, είδαμε να επενδύει αισθητά στην οικιακή ψυχαγωγία, γεγονός που ωφέλησε την αγορά της τηλεόρασης. Άρα η πτώση που ακολούθησε ήταν αναμενόμενη. Πλέον αναμένουμε η αγορά να σταθεροποιηθεί, διατηρώντας και τις τάσεις που δημιουργήθηκαν τα τελευταία χρόνια.

- Ποιες είναι οι τάσεις αυτές;

Μια τάση για παράδειγμα είναι η στροφή των καταναλωτών σε όλο και μεγαλύτερες οθόνες. Αυτή η επιμέρους κατηγορία των τηλεοράσεων - μιλάμε για 75-85 ίντσες - παρουσιάζει έναν καλό ρυθμό ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, ασχέτως με το πώς κινείται η αγορά εν συνόλω.

- Η Sony ήταν, είναι και θα παραμείνει premium brand;

Πάντα ήμασταν premium brand, γι’ αυτό μας ξέρουν οι καταναλωτές. Είναι η φιλοσοφία της εταιρείας να μην επικεντρωνόμαστε στον όγκο αλλά στην αξία της αγοράς μέσα από προτάσεις premium προϊόντων. Premium είναι άλλωστε και η αφοσίωσή μας στην ανάπτυξή των προϊόντων, επενδύουμε πολλά στην τεχνολογία που παράγουμε. Με την ίδια φιλοσοφία θα συνεχίσουμε.

- Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται ο ανταγωνισμός και που τοποθετείστε εσείς;

Πρόκειται για μια σκληρή αγορά, με έντονο ανταγωνισμό, η οποία δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Σε αυτό το πλαίσιο κι εμείς αναζητούμε διαρκώς τρόπους να βελτιώνουμε τα προϊόντα μας. Όσον αφορά στους ανταγωνιστές, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το πως κινούνται, αλλά έχουμε αυτοπεποίθηση ότι τα προϊόντας μας, η τεχνολογία πίσω από αυτά και η εξειδίκευσή μας μέσω του οικοσυστήματος μας, πολλαπλασιάζει την αξία για τους πελάτες μας. Για παράδειγμα τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων Sony Bravia, προσφέρουν το Acoustic Center Sync, το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με ηχόμπαρες Sony για πιο πλούσια μπάσα και ευρύτερο ηχητικό πεδίο, δημιουργώντας μια κινηματογραφική εμπειρία στο σπίτι.

- Ποιες είναι οι ανερχόμενες τάσεις στην αγορά της τηλεόρασης;

Τα τελευταία χρόνια είδαμε να διαφοροποιείται αισθητά το τοπίο. Παρατηρήθηκε μια άνοδος του gaming, οι καταναλωτές στράφηκαν στην οικιακή κινηματογραφική εμπειρία, είδαμε να κερδίζουν έδαφος και συνδρομητές οι OTT υπηρεσίες και κατ' επέκταση παρατηρήσαμε να πολλαπλασιάζονται και οι κινηματογραφικές παραγωγές. Γενικά μιλώντας, πιστεύω ότι αυτή η στροφή στην ψυχαγωγία θα συνεχιστεί και στο μέλλον.

Αν τώρα με ρωτάτε για τις τεχνολογικές τάσεις, πιστεύω ότι η LED τεχνολογία έχει μεγάλες προοπτικές και πολλά ακόμα να προσφέρει, γιατί μπορεί να συνδυάσει το μεγάλο μέγεθος με την καλή ποιότητα εικόνας και εμπειρία θέασης. Αντίστοιχα και η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά βαρύνουσα σημασία. Δεν μπορώ όμως να γίνω πιο συγκεκριμένος, είμαι αρκετά μεγάλος ώστε να έχω μάθει να μην κάνω προβλέψεις.

- Πέρα από τις τάσεις υπάρχουν και προκλήσεις που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αγορά της τηλεόρασης στο μέλλον; Είδαμε για παράδειγμα τα προηγούμενα χρόνια ελλείψεις στα αποθέματα, έχει λυθεί αυτό το θέμα ή θα συνεχίσει να αποτελεί πρόκληση;

Πράγματι υπήρξαν θέματα την περίοδο που η ζήτηση ήταν πολύ υψηλή. Πλέον είμαστε σε πολύ καλό επίπεδα, η ζήτηση έχει εξομαλυνθεί το ίδιο και οι παραδόσεις. Προκλήσεις πάντα θα υπάρχουν. Κατά τη γνώμη μου όμως, μια από τις σημαντικότερες που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε είναι η περιβαλλοντική πρόκληση. Οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις είναι κάτι που κοιτάμε διεξοδικά κι εμείς στη Sony, να βρούμε τρόπους να μειώσουμε το πλαστικό, να περιορίσουμε την κατανάλωση ενέργειας στα προϊόντα μας. Παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας για μείωση της χρήσης πλαστικών μέσω της πρωτοβουλίας Road to Zero, εργαζόμαστε σε πολλαπλές πτυχές του κύκλου ζωής των προϊόντων, όπως η μείωση της χρήσης πρωτογενών πλαστικών, η βελτίωση της αποδοτικότητας των μεταφορών και η επανεξέταση της κατανάλωσης ενέργειας κατά τη χρήση. Και ήδη έχουμε πράγματα να δείξουμε, όπως ο νέος πίνακας Eco Dashboard που περιλαμβάνεται σε όλα τα μοντέλα του 2023 και επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν εύκολα τις προτιμήσεις και τις ρυθμίσεις εξοικονόμησης ενέργειας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Sony: Πτώση 29% στα λειτουργικά κέρδη

Συμφωνία Microsoft και Sony για να διατηρήσουν το Call of Duty της Activision στο PlayStation

Η Sony παρουσιάζει την 3.1ch Dolby Atmos®ηχομπάρα HT-S2000 - Μια κινηματογραφική εμπειρία ήχου surround

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider