Τα 10 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα 10 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα που προτιμούν οι Έλληνες
Το πρώτο τετράμηνο του 2020 σημαδεύτηκε από τη σημαντική μείωση της αγοράς νέων αυτοκινήτων αλλά και τη μεγάλη αύξηση των μεριδίων των ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων.

Μπορεί η αγορά του αυτοκινήτου το πρώτο τετράμηνο του 2020 να κατρακύλησε κατά 38,3%, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, την ίδια όμως στιγμή τα ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα υπέρ – διπλασίασαν τα μερίδιά τους στην ελληνική αγορά.

Κατά το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου του 2020, το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έφτασε στο 0.92 επί του συνόλου της αγοράς, ενώ τον Απρίλιο έφτασε στο 2,51%. Πέρυσι, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, το ποσοστό των παραπάνω μοντέλων δεν ξεπέρασε το 0,42%.

Είναι λοιπόν προφανής η δυναμική του ηλεκτρισμού στην αυτοκίνηση, ας δούμε όμως ποια από τα 36 μοντέλα της ελληνικής αγοράς, προτίμησαν να οδηγούν και να βάζουν στην πρίζα οι Έλληνες.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας που διατέθηκε κανονικά στη χώρα μας συνεχίζει να συγκινεί με την τεχνολογία του. Πλέον διατίθεται και σε έκδοση S, με ισχύ 184 ίππους και ροπή 270 Nm, εκτός από την αρχική των 170 ίππων με ροπή 250 Nm. Με μπαταρία 120 Ah πλέον, η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να ξεπεράσει τα 260 χιλιόμετρα. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 41.300 ευρώ.

Το μεσαίο πολυτελές SUV της Volvo στην έκδοση T8 διαθέτει έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος, σε συνδυασμό με τον ηλεκτρικό, αποδίδουν 390 ίππους ισχύος. Με μια πλήρη φόρτιση, το μοντέλο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτρικό κινητήρα για απόσταση από 44-54 χιλιόμετρα. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 49.320 ευρώ.

Τις περισσότερες ταξινομήσεις από την γκάμα των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων της Range Rover πραγματοποίησε το πολυτελές Sport, του οποίου η τιμή ξεκινά από 120.800 ευρώ. Το μοντέλο συνδυάζει δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό, με συνολική απόδοση 404 ίππων ισχύος και 640 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι φυσικά αυτόματο, ενώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.

Η υβριδική εκδοχή της Cayenne έρχεται σε δύο εκδόσεις, την Ε-Hybrid και την Turbo S E-Hybrid. Η πρώτη έχει τρίλιτρο V6 και η δεύτερη τετράλιτρο V8 κινητήρα βενζίνης, πάντα σε συνδυασμό με ηλεκτρικό. Η ισχύς είναι 462 και 680 ίπποι αντίστοιχα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 108.200 ευρώ και από τις 202.900 ευρώ. Αμφότερες οι εκδόσεις διατίθενται με το κανονικό ή το coupe αμάξωμα.

Εντυπωσιακό σε μέγεθος αλλά και τεχνολογία, το μεγάλο SUV της BMW συνδυάζει τρίλιτρο κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό, που μαζί αποδίδουν 394 ίππους ισχύος και 760 Nm ροπή. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου και χάρη στη μεγάλη μπαταρία το μοντέλο μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά για απόσταση έως και 97 χιλιόμετρα. Η τιμή του ξεκινά από τις 95.450 ευρώ.

Ακόμα ένα ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας, που ήρθε στη χώρα μας τέλος του 2019, το νέο 208e έχει κινητήρα που αποδίδει 136 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπή. Η αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση που μπορεί να φτάσει έως τα 340 χιλιόμετρα, μια τιμή εξαιρετική για τα δεδομένα μεγέθους του μοντέλου. Το κόστος του μοντέλου ξεκινά από 29.900 ευρώ.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen Golf βασίζεται στο μοντέλο 7ης γενιάς και έχει κινητήρα που αποδίδει ισχύ 136 ίππων και ροπή 290 Nm. Η αυτονομία του με μια πλήρη φόρτιση -η οποία με τον ειδικό οικιακό φορτιστή απαιτεί περίπου 5 ώρες- φτάνει στα 231 χιλιόμετρα. Η τιμή του ξεκινά από τις 34.200 ευρώ.

Η επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή της σειράς 3 είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ ισχυρή προσωπικότητα. Συνδυαστικά, ο δίλιτρος turbo κινητήρας βενζίνης και ο ηλεκτρικός αποδίδουν 292 ίππους ισχύος και 420 Nm ροπή. Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου και η αυτονομία μόνο ηλεκτρικής κίνησης είναι 66 χιλιόμετρα. Το κόστος ξεκινά από τα 53.150 ευρώ.

Το υβριδικό με δυνατότητα φόρτισης από το δίκτυο Mini Countryman έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.5 λίτρων και ηλεκτρικό, με συνολική απόδοση ισχύος 224 ίππων. Το κιβώτιο είναι αυτόματο, η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς και η αυτονομία μόνο με ηλεκτρική κίνηση φτάνει στα 57 χιλιόμετρα. Η τιμή του ξεκινά από 44.300 ευρώ.

Το ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας της Nissan στη δεύτερη γενιά του παρουσιάστηκε το 2017 και ήταν το πρώτο που εισήχθη κανονικά στη χώρα μας. Διαθέτει κινητήρα με ισχύ 150 ίππων και ροπή 320 Nm, ενώ η αυτονομία του με μια φόρτιση φτάνει στα 270 χλμ. με βάση το πρότυπο WLTP. Η τιμή του ξεκινά από τις 33.990 ευρώ.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:11

Η Χάρις εξασφάλισε τη στήριξη για το χρίσμα των Δημοκρατικών

08:01

Σε ρυθμούς κυκλικής οικονομίας και πράσινης ενέργειας οι Ολυμπιακοί Αγώνες 2024

07:50

«Κλειδώνουν» οι πόροι για τον νέο σταθμό επιβατών στη Σούδα

07:46

Μπύρα: «Γκολ» στην κατανάλωση από Euro και Ολυμπιακούς Αγώνες - Οι προοπτικές της αγοράς

07:36

Μαρίνα Καλαμαριάς - ΤΑΙΠΕΔ: Αναβάθμιση μέσω ήπιας δόμησης – Το condo hotel, οι μισθωμένες κατοικίες, οι ελεύθεροι χώροι

07:30

Attica Bank: Στη Βουλή η σύμβαση για συγχώνευση με Παγκρήτια και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως 735 εκατ. ευρώ

07:20

Γλυκό γαλλικό ψωμί πριν τους Ολυμπιακούς - Μανιάτης για το ρεύμα - Βάιος Γκανής για το αγροτικό και Κασσελάκης για το τραπεζικό

07:18

Συμβουλές ανακούφισης από ηλιακό έγκαυμα

07:12

Στο «σφυρί» το σμόκιν του Μάρλον Μπράντο από τον «Νονό»

07:10

Φορολογικές δηλώσεις: Σενάριο μικρής παράτασης στο τραπέζι του ΥΠΕΘΟ

07:04

Εκπλήξεις από το digital της ΕΤΕ - Κληρώνει για Eurobank - Ισραηλινό ενδιαφέρον για ελληνική εταιρεία

23:52

Ιράκ: Εκτέλεση δι' απαγχονισμού 10 ανδρών που είχαν καταδικαστεί για συμμετοχή στον ISIS

23:35

Ρωσία: Κάθειρξη 6,5 ετών στην ρωσοαμερικανίδα δημοσιογράφο Αλσού Κουρμάσεβα

23:28

Καμάλα Χάρις: 81 εκατ. δολάρια έχει συγκεντρώσει ήδη η προεκλογική της εκστρατεία

23:21

Βουλή: Υπερψηφίστηκε στην επιτροπή το νομοσχέδιο για το ψηφιακό σχολείο

23:08

Τεχνολογική επαναφορά στην Wall Street - Ράλι 4% για την Nvidia

22:57

Γαλλία: Ο Μακρόν επαινεί το «θάρρος και το αίσθημα καθήκοντος» του Μπάιντεν

22:43

Πετρέλαιο: Παρέμεινε σε χαμηλό 5 εβδομάδων η τιμή

22:42

Η Boeing έκλεισε deal πώλησης 50 αεροσκαφών στην Korean Air και ως 20 Dreamliners στην JAL

22:26

Γερμανία: Μόνο το 1/3 των μελών του SPD θέλει να διεκδικήσει εκ νέου την καγκελαρία ο Σολτς

22:11

Γιατί ο κόσμος δεν αλλάζει πια το ίδιο συχνά κινητό; Τι λέει ο CEO της Verizon

21:52

Ιράν: Οι Φρουροί της Επανάστασης αναχαίτισαν τάνκερ συμφερόντων ΗΑΕ

21:35

Γάζα: Τουλάχιστον 70 νεκροί Παλαιστίνιοι σε ισραηλινές επιθέσεις στη Χαν Γιούνις

21:18

Ενθουσιώδης στήριξη της Νάνσι Πελόζι στην Καμάλα Χάρις

21:16

Χτύπημα Μπορέλ σε Όρμπαν: Στις Βρυξέλλες κι όχι στη Βουδαπέστη η Σύνοδος των ΥΠΕΞ της ΕΕ

21:11

Κάμαλα Χάρις: Απαράμιλλη στη σύγχρονη ιστορία των ΗΠΑ η κληρονομιά του Τζο Μπάιντεν

20:47

Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Οι λεπτές «πράσινες ισορροπίες» και ο ρόλος της Μελόνι

20:28

Κασσελάκης: «Ιδιωτική τράπεζα με δημόσιο χρήμα» η Attica Bank

20:20

Βρετανία: Ο Τζο Μπάιντεν έκανε το ΝΑΤΟ «πιο ισχυρό», δηλώνει ο Κιρ Στάρμερ

20:12

AVE: Από 24/7 η διαπραγμάτευση των 2.360.000 νέων μετοχών μετά την ΑΜΚ

gazzetta
gazzetta reader insider insider