Περίπου 25 εκατ. ευρώ είναι διατεθειμένη να πληρώσει η αυτοκινητοβιομηχανία Jeep ώστε να ξανατοποθετηθεί το σήμα της στη φανέλα της Γιουβέντους, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.
Η συμφωνία αναμένεται να ανανεώσει μια μακρόχρονη συνεργασία, μετά την αποτυχία της πρώην πρωταθλήτριας Ιταλίας να εξασφαλίσει άλλο βασικό χορηγό από τη λήξη της προηγούμενης συνεργασίας με τη Jeep τον Ιούνιο του 2024.
Η Jeep, θυγατρική του ομίλου Stellantis, του τέταρτου μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως, υπήρξε βασικός χορηγός της Γιουβέντους από το 2012 με την αξία της χορηγίας να αυξάνεται σταδιακά φτάνοντας τα 45 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η απουσία βασικού χορηγού έχει επιβαρύνει περαιτέρω τα οικονομικά της Γιουβέντους, εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνο, που αναμένεται να κλείσει τη χρήση 2024-2025 με ζημίες, παρά την αύξηση εσόδων από την επιστροφή στο Champions League.
Η μητρική εταιρεία Exor - επενδυτικό όχημα της οικογένειας Ανιέλι και σημαντικός μέτοχος της Stellantis - αναγκάστηκε τον περασμένο μήνα να ενισχύσει τον σύλλογο με επιπλέον 15 εκατ. ευρώ. Συνολικά, τα τελευταία έξι χρόνια η Exor έχει διαθέσει 600 εκατ. ευρώ στη Γιουβέντους.
Οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο για μια νέα, πιο χαμηλή συμφωνία χορηγίας, η οποία εκτιμάται ότι θα έχει οριστικοποιηθεί μέχρι το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων της FIFA, τον Ιούνιο στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Το λογότυπο του τουριστικού οργανισμού του Ντιτρόιτ, «Visit Detroit», αναμένεται επίσης να εμφανιστεί στη φανέλα της Γιουβέντους, προσφέροντας έναν ακόμα πόρο εσόδων για την ομάδα. Ωστόσο, στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, μόνο το σήμα της Jeep θα εμφανίζεται στο μπροστινό μέρος της φανέλας, σύμφωνα με τους κανονισμούς της UEFA που περιορίζουν τους χορηγούς στο μπροστινό μέρος.
Η ενδεχόμενη επιστροφή της Jeep ως βασικού χορηγού, μαζί με το Visit Detroit, αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά νωρίτερα αυτόν τον μήνα από την εξειδικευμένη ιστοσελίδα SportBusiness.