Τα ακριβά αρώματα έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της L'Oreal

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα ακριβά αρώματα έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις της L'Oreal
Οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,5%.

Ανθεκτική αύξηση πωλήσεων δείχνουν τα οικονομικά μεγέθη της L'Oreal στο πρώτο τρίμηνο του έτους, με την ισχυρότερη ώθηση να προέρχεται από τη ζήτηση για ακριβά καλλυντικά και αρώματα.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις καταστημάτων που λειτουργούν τουλάχιστον έναν χρόνο αυξήθηκαν κατά 3,5%, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο μόλις 1,3%. Η λεγόμενη κατηγορία Luxe ήταν η ισχυρότερη μεταξύ των τεσσάρων επιχειρηματικών μονάδων, με αύξηση πωλήσεων 5,8%.

Σημειώνεται ότι τα ADRs της L’Oréal σημείωσαν άνοδο έως και 7,2% στη Νέα Υόρκη μετά τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή παραμένει αμετάβλητη από τις αρχές του έτους στις συναλλαγές στο Παρίσι.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το τμήμα Luxe κατέγραψε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης στις σειρές αρωμάτων του, που περιλαμβάνουν προϊόντα όπως το Libre του Yves Saint Laurent και το Born in Roma του Valentino. Παράλληλα, η συνολική απόδοση στη Βόρεια Αμερική ήταν ασθενέστερη των εκτιμήσεων, λόγω υποτονικής ζήτησης για πιο οικονομικό μακιγιάζ, ανέφερε ο γαλλικός όμιλος.

«Υπήρχαν και ευχάριστες και λιγότερο ευχάριστες εκπλήξεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Nicolas Hieronimus. Οι ΗΠΑ ήταν «πιο απαιτητικές απ’ ό,τι περιμέναμε, ενώ η Κίνα πήγε ελαφρώς καλύτερα από τις προβλέψεις». Η εταιρεία διατήρησε τον στόχο της για αύξηση πωλήσεων και κερδών μέσα στο έτος.

Ο Hieronimus ανέφερε σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές και δημοσιογράφους ότι η παγκόσμια αγορά καλλυντικών ενδέχεται να κινηθεί φέτος στο κατώτατο όριο του εύρους 4% με 4,5% που είχε προβλεφθεί τον Φεβρουάριο.

Η L’Oréal έχει αυξήσει τα αποθέματά της σε διάφορες μάρκες στις ΗΠΑ, ως απάντηση στην απειλή επιβολής δασμών, και ενδέχεται να μεταφέρει μέρος της παραγωγής της στη χώρα, σύμφωνα με τον CEO. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές για να αντισταθμίσει το κόστος των επιβαρύνσεων, σημειώνοντας ότι οι περισσότερες εισαγωγές της στις ΗΠΑ αφορούν προϊόντα της σειράς Luxe.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«ΟΚ» από την Fed για τη συγχώνευση Capital One και Discover

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider