Από τις τέσσερις γραμμές του γηπέδου, στις αίθουσες συνεδριάσεων… Ο Λουίς Σαχά εντάχθηκε στο δυναμικό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2004. Μέχρι να φύγει το 2008 από το Ολντ Τράφορντ, πρόλαβε να σκοράρει 42 γκολ σε 124 συμμετοχές, να κερδίσει δύο τίτλους Premier League και ένα Champions League. Στη συνέχεια αγωνίστηκε στις Νιούκαστλ, Έβερτον, Τότεναμ και Σάντερλαντ, πριν ολοκληρώσει το 2013 την καριέρα του στην ιταλική Λάτσιο.
Ωστόσο, δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες του ποδοσφαίρου όταν κρέμασε τα παπούτσια του. Είχε ξεκάθαρη εικόνα τι θέλει να κάνει την επόμενη ημέρα, μακριά από τα γήπεδα. Ίδρυσε την AxisStars, μία εταιρεία στην οποία όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, αποτελεί μια κοινότητα που «διευκολύνει αυθεντικές, win-win συνδέσεις μεταξύ επαγγελματιών αθλητών και ψυχαγωγών, των συναδέλφων τους και των έμπιστων συνεργατών τους».
Ο Σαχά περιγράφει τη δουλειά του ως «ανάπτυξη προτάσεων για την υποστήριξη αθλητών και άλλων ανθρώπων που βρίσκονται στο επίκεντρο της δημοσιότητας». Πλέον η εταιρεία διαθέτει πάνω από 550 πελάτες από τον κόσμο του αθλητισμού, και η αξία της ξεπερνά το εντυπωσιακό ποσό των 5,6 δισ. δολαρίων. Ένα νούμερο 2 φορές μεγαλύτερο από το κόστος του νέου γηπέδου της Γιουνάιτεντ, που υπολογίζεται περίπου στα 2,6.δολάρια και κατά 7 φορές από το net worth του κάποτε συμπαίκτη του στην Γιουνάιτεντ, Κριστιάνο Ρονάλντο, που είναι περίπου 800 εκατ. δολάρια.
Ο Σαχά ξεκίνησε την επιχείρηση μαζί με την υπεύθυνη μάρκετινγκ Κέιτ Χάμερ και τον πρώην υπεύθυνο μάρκετινγκ της United, Μάικ Φάρναν.

«Μερικές φορές οι άνθρωποι νομίζουν ότι είσαι τρελός όταν ξεκινάς κάτι», είχε δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή του. «Μετά σου λένε "πρέπει να υπάρχουν κάποιες εταιρείες που κάνουν το ίδιο". Στην πραγματικότητα δεν ισχύει αυτό. Υπάρχει πολύ εγωισμός σε αυτόν τον κλάδο και το να έχεις μια λύση για όλους είναι μια μεγάλη πρόκληση. Έπρεπε να πάω πραγματικά κόντρα στο status quo. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να αλλάξουν και χρειάζεται μια μεγάλη αναδιάρθρωση» τόνισε.
«Ανακάλυψα πολύ νωρίς ότι ήταν πολύ περίπλοκο να εμπιστεύεσαι τους ανθρώπους», επισημαίνει. «Οι σύλλογοι, τα συνδικάτα και οι ομοσπονδίες έχουν τη δική τους ατζέντα. Οι οργανισμοί δεν εκεί για σένα όταν πρέπει».
Ο Σάχα άλλαξε ατζέντη τέσσερις φορές στην 16χρονη καριέρα του ως παίκτης. Θέλει η AxisStars να δώσει τη δυνατότητα στους αθλητές και τους καλλιτέχνες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται την καριέρα και τα χρήματά τους.
«Είναι μια δύσκολη διαδικασία αλλά είναι τόσο ικανοποιητική, γιατί αν μπορώ να βοηθήσω 100.000 ανθρώπους, είναι το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει ποτέ» επισημαίνει.