Η Audi χαρακτήρισε την εκδήλωση της online αποκάλυψης του νέου e-tron GT ως «Ημέρα Προόδου», τονίζοντας με έμφαση τη μεγάλη σημασία του συγκεκριμένου μοντέλου για το μέλλον της Audi.
Τόσο αισθητικά όσο και μηχανολογικά, το νέο e-tron GT αποτελεί το καλειδοσκόπιο το μέλλοντος της γερμανικής μάρκας, ενσωματώνοντας ότι καλύτερο διαθέτει αυτή τη στιγμή.
Επιθετικό σχεδιαστικά και εντυπωσιακό σε κάθε του λεπτομέρεια, φαρδύ, μακρύ και χαμηλό, το τετραθέσιο μοντέλο με μήκος περίπου 5 μέτρων αποτελεί μαγνήτη για τις αισθήσεις. Ταυτόχρονα αποτελεί μια σπουδή αεροδυναμικής αποτελεσματικότητας, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.24, έναν από τους χαμηλότερους παγκοσμίως για αυτοκίνητο παραγωγής.
Σχεδιασμένο εξ' αρχής ως ηλεκτρικό μοντέλο μπαταρίας, το Audi e-tron GT διαθέτει δύο κινητήρες -έναν εμπρός και έναν πίσω- και μια συστοιχία μπαταριών καθαρής χωρητικότητας 85 kWh που τοποθετείται χαμηλά στο πάτωμα του αμαξώματος, ανάμεσα στους δύο άξονες.
Με το ηλεκτρικό κύκλωμα των 800 V που διαθέτει, μπορεί να ανακτά ενέργεια από φορτιστές συνεχούς ρεύματος υψηλής ισχύος ταχύτατα και συγκεκριμένα με ρυθμό 100 χιλιομέτρων εμβέλειας σε πέντε λεπτά περίπου.
Το μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Quattro και RS, με μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς και ισχύ 530 ίππων σε φάση overboost (476 σταθερά) για την πρώτη και 646 ίππων (598 σταθερά) για τη δεύτερη. Η μέγιστη ροπή αντίστοιχα ανέρχεται στα 640 Nm σε βάση overboost ή 630 σταθερά και 830 Nm σταθερά για την έκδοση RS. Η εμβέλεια των δύο εκδόσεις με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών τους ανέρχεται στα 487 και 472 χιλιόμετρα αντίστοιχα, σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο μέτρησης WLTP.
Με τα παραπάνω δεδομένα, οι επιδόσεις είναι προφανώς εντυπωσιακές. Στην κορυφή βρίσκεται φυσικά η έκδοση RS με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, ενώ η Quattro επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 245 χλμ./ώρα.
Το νέο Audi e-tron GT διαθέτει ανάρτηση αγωνιστικής σχεδίασης με διπλά ψαλίδα αλουμινίου σε όλους τους τροχούς, προαιρετική τετραδιεύθυνση και αερανάρτηση που ελέγχεται συνεχώς ηλεκτρονικά στην έκδοση RS και προαιρετική στην Quattro. Η τεχνολογία των φρένων είναι ανάλογα εντυπωσιακή, με δυνατότητα τοποθέτησης κεραμικών δίσκων με δαγκάνες 10 εμβόλων(!) προαιρετικά.
Το εσωτερικό συνδυάζει υψηλή τεχνολογία ελέγχου και συνδεσιμότητας με οικολογικά υλικά που μειώνουν περαιτέρω το ενεργειακό αποτύπωμα του μοντέλου. Δύο ψηφιακές οθόνες, 12.3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 10,1 ιντσών για το σύστημα infotainment αναλαμβάνουν το βάρος όλων των ενδείξεων και ελέγχων. Επίσης, ένα μεγάλο και έγχρωμο head up dislplay είναι διαθέσιμο, καθώς και δεκάδες συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
Η δημιουργία του Audi e-tron GT έχει ως στόχο να δώσει το τεχνολογικό στίγμα της Audi στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και ταυτόχρονα να αποτελέσει έναν αξιόμαχο αντίπαλο στην «επέλαση» της Tesla. Ειδικότερα δε απέναντι στο κορυφαίο μοντέλο της αμερικανικής εταιρείας, το Model S, που πρόσφατα ανανεώθηκε και απέκτησε και έκδοση Plaid με ισχύ 1.000 ίππων.
Οι παραγγελίες για το νέο Audi e-tron GT ξεκινούν εντός του Φεβρουαρίου ενώ οι παραδόσεις από την Άνοιξη του 2021. Οι τιμές των δύο εκδόσεων Quattro και RS στη Γερμανία διαμορφώνονται στα 99.800 ευρώ και 138.200 ευρώ αντίστοιχα.