Η μία μετά την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στην Κίνα, όσον αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Λίγες ημέρες μετά τα δημοσιεύματα ότι η Tesla βρίσκεται σε συζητήσεις για τη κατασκευή δεύτερου εργοστασίου στη χώρα, η Audi ανακοίνωσε ότι θα δημιουργήσει στην πόλη Τσαγκούν γραμμή παραγωγής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η γερμανική εταιρεία έκανε γνωστό ότι έχουν ολοκληρωθεί τα στάδια σχεδιασμού και έγκρισης από τις τοπικές αρχές για την κατασκευή του εργοστασίου, το οποίο προγραμματίζεται να είναι έτοιμο μέχρι τα τέλη του 2024. Το εργοστάσιο θα διοικείται από την κοινοπραξία της Audi με τoν κινεζικό όμιλο FAW, στην οποία η πρώτη κατέχει πλειοψηφικό μερίδιο.
Τα ηλεκτρικά Audi που θα κατασκευάζονται στην Κίνα θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), την οποία η γερμανική μάρκα μοιράζεται με την «αδελφή» Porsche. Η ετήσια παραγωγική δυνατότητα της μονάδας, η οποία θα είναι κλιματικά ουδέτερη, θα ξεπερνά τα 150.000 αυτοκίνητα. Αρχικά θα κατασκευάζονται τρία ηλεκτρικά μοντέλα, ανάμεσά τους ένα SUV και μία λιμουζίνα.
«Η κοινοπραξία Audi-FAW NEV θα διαδραματίσει κεντρικό ρόλο στη στρατηγική εξηλεκτρισμού μας στην Κίνα. Πλέον στρέφουμε την προσοχή μας στη στελέχωση της εταιρείας και στην κατασκευή του εργοστασίου», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΔΣ της Audi AG, Μάρκους Ντούεσμαν.
Η Κίνα διαθέτει την μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, τόσο στα συμβατικά όσο και στα ηλεκτρικά οχήματα. Κατασκευαστές από την Ευρώπη και την Κίνα έχουν δημιουργήσει κοινοπραξίες με τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και αρκετά χρόνια, προκειμένου να εξασφαλίσουν ευνοϊκή κρατική αντιμετώπιση, στους τομείς της φορολογίας και της χρηματοδότησης.