Τον οδικό χάρτη της Hyundai Motor προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της κορεάτικης εταιρείας. Μιλώντας κατά τη διάρκεια του φόρουμ CEO Investor Day, ο Γιαεχούν Τσανγκ ανέφερε ότι η Hyundai θα δημιουργήσει ένα νέο εργοστάσιο για την παραγωγή αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ώστε να ανταποκριθεί στην υψηλή ζήτηση.
Η Hyundai στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες πωλήσεις 1,87 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) έως το 2030, κατακτώντας μερίδιο 7% της παγκόσμιας αγοράς. Για να το πετύχει, θα λανσάρει 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως τότε, 11 με το σήμα της Hyundai και τα υπόλοιπα 6 από την πολυτελή μάρκα Genesis. Η προηγούμενη εκτίμηση την οποία είχε κάνει η κορεάτικη εταιρεία έκανε λόγο για 560.000 ετήσιες πωλήσεις ΒΕV το 2025.
Ο Τσανγκ ανακοίνωσε ότι η Hyundai θα επενδύσει συνολικά 95 τρισ. γουόν (71 δισ. ευρώ) μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα 19,4 τρισ. γουόν (14,5 δισ. ευρώ) αφορούν την ηλεκτροκίνηση και τα 12 τρισ. γουόν (9 δισ. ευρώ) την ανάπτυξη λογισμικού. Για την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai στοχεύει τουλάχιστον σε 10% λειτουργικό περιθώριο κέρδους.
«Η Hyundai επιταχύνει με επιτυχία την μετάβασή της στον εξηλεκτρισμό και στο να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα, παρά τις προκλήσεις από την πανδημία και την έλλειψη ημιαγωγών», δήλωσε ο Τσανγκ. Στα 11 νέα ηλεκτρικά Hyundai περιλαμβάνονται τρία σεντάν, έξι SUV, ένα ελαφρύ επαγγελματικό όχημα και ένα άγνωστου ακόμη τύπου. Φέτος αρχίζουν οι πωλήσεις του Ioniq 6, με το Ioniq 7 να ακολουθεί το 2024. Η Genesis θα λανσάρει δύο σεντάν και τέσσερα SUV, ένα εκ των οποίων είναι το GV70 που κάνει πρεμιέρα φέτος.