Τα αποτελέσματα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων για τον μήνα Αύγουστο ανακοίνωσε η Volvo Cars. Συνολικά παραδόθηκαν 43.666 οχήματα σε όλο τον πλανήτη, αριθμός που είναι μειωμένος κατά 4,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.
Παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα από την έλλειψη εξαρτημάτων όπως οι ημιαγωγοί αλλά τα τοπικά lockdown στην Κίνα, η σουηδική μάρκα παρουσιάζει αυξητική τάση στο ρυθμό παραγωγής νέων αυτοκινήτων, σε σύγκριση με το προηγούμενο διάστημα. Η μείωση των πωλήσεων σε επίπεδο οκταμήνου (Ιανουάριος-Αύγουστος 2022) ανέρχεται σε 21,5%, συγκριτικά με το 2021.
Έχοντας ως στόχο να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική μάρκα έως το 2030, η Volvo Cars εμπλουτίζει διαρκώς τη γκάμα της με plug-in υβριδικά και 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Η οικογένεια μοντέλων Recharge αντιπροσωπεύει το 21,9% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας κατά τον Αύγουστο, εκ των οποίων το 5,7% αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Σε επίπεδο αγορών, κατά τον Αύγουστο στην Ευρώπη η μείωση για την Volvo Cars ανήλθε στο 15,8% και στις ΗΠΑ το 23,9%, ενώ στην Κίνα σημειώθηκε εντυπωσιακή ανάκαμψη κατά 31%. Το πιο δημοφιλές μοντέλο της σουηδικής μάρκας ήταν το μεσαίο SUV XC60 (16.161 αυτοκίνητα), με το compact SUV XC40 (9.766 μονάδες) και το μεγάλο SUV XC90 (7.678 μονάδες) να ακολουθούν.