Με θετικό πρόσημο έκλεισε ο Ιανουάριος για τη Volvo Cars, χάρη στη δημοφιλία των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων της. Η σουηδική μάρκα, μέλος Ομίλου Geely, κατέγραψε άνοδο 2% τον πρώτο μήνα του 2023, συγκριτικά με με τον αντίστοιχο του 2022.
Οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν σε 48.520 αυτοκίνητα, έναντι 47.561 τον Ιανουάριο του περασμένου έτους. Η σημαντική άνοδος στις αγορές της Ευρώπης (+14,7%) και των ΗΠΑ (+8,2%) αντιστάθμισαν τις απώλειες στην Κίνα (-19,5), οι οποίες οφείλονται τόσο στα μέτρα περιορισμού λόγω της πανδημίας όσο και στην έναρξη του κινεζικού έτους.
Τα μοντέλα της σειράς Recharge (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in hybrid) κατέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο 31% τον Ιανουάριο, έχοντας μερίδιο 40,7% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων ανήλθε σε 16,2%. Πρώτο σε πωλήσεις Volvo κατά τον Ιανουάριο ήταν το XC60, με 16.016 μονάδες (14.516 αυτοκίνητα τον ίδιο μήνα του 2022), με το XC40 να ακολουθεί με 14.038 μονάδες.