«Χαμόγελα» έφεραν στη Hyundai Motor Company τα αποτελέσματα των παραδόσεων νέων αυτοκινήτων για τον Μάρτιο του 2023. Οι παγκόσμιες πωλήσεις αυτοκινήτων της κορεάτικης μάρκας έφθασαν τις 381.885, αυξημένες κατά 21,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022 (314.704 μονάδες).
Οι 307.356 μονάδες αφορούν αυτοκίνητα που πωλήθηκαν εκτός Κορέας (άνοδος 17,4%) και οι 74.529 στην τοπική αγορά (+40,9%). Σε επίπεδο τριμήνου (Ιανουάριος-Μάρτιος), το 2023 βρίσκεται στο +13% σε σχέση με το 2022 για τη Hyundai.
Παρά τις συνεχείς προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, η σταδιακή εξομάλυνση της κατάστασης με τις ελλείψεις ημιαγωγών και άλλων εξαρτημάτων αλλά και η ενίσχυση της προϊοντικής γκάμας με νέα μοντέλα, ενίσχυσε την εικόνα της Hyundai.
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV), η Hyundai Motor ξεπέρασε τις 24.000 ταξινομήσεις τον Μάρτιο, κυρίως χάρη στα Ioniq 5 και Ioniq 6, που αντιστοιχούν σε πάνω από το 50% επί των συνολικών πωλήσεων EV. Το νέο Kona λανσαρίστηκε τον Μάρτιο, ενώ θα ακολουθήσουν το Santa Fe και το σπορ ηλεκτρικό Ioniq 5 N.
Στην Ελλάδα η Hyundai έχει καταγράψει 1.807 ταξινομήσεις το πρώτο δίμηνο του 2023, αριθμός που την φέρνει στην 5η θέση του σχετικού πίνακα.