Οι κάτοικοι του Παρισιού ψήφισαν υπέρ της πρότασης της δημάρχου της πόλης, Άννα Ιντάλγκο, να τριπλασιάσουν τα τέλη στάθμευσης για τα βαριά αυτοκίνητα τύπου SUV, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν από το δημαρχείο της πόλης. Οι Παριζιάνοι κλήθηκαν να ψηφίσουν αν θα εγκρίνουν την τριπλασιασμό του κόστους στάθμευσης των SUV στη γαλλική πρωτεύουσα, με το 54,55% των ψηφοφόρων να τάσσεται υπέρ, ορίζοντας τα τέλη στάθμευσης στα 18 ευρώ ανά ώρα για το κέντρο της πόλης και 12 ευρώ στις περισσότερο απομακρυσμένες περιοχές για αυτοκίνητα που ζυγίζουν 1,6 τόνους ή περισσότερο.
Παρά το γεγονός ότι μόνο το 5,7% των 1,3 εκατομμυρίων εκλογέων προσήλθε στις κάλπες, η Ιντάλγο χαιρέτισε το αποτέλεσμα ως «σαφή επιλογή των Παριζιάνων» υπέρ ενός μέτρου που είναι «καλό για την υγεία μας και τον πλανήτη». Τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα επηρεάζονται μόνο αν ξεπερνούν τους δύο τόνους, ενώ οι κάτοικοι ή οι εργαζόμενοι στο Παρίσι, οι οδηγοί ταξί, οι επαγγελματίες, οι υγειονομικοί εργαζόμενοι και τα άτομα με αναπηρία θα εξαιρούνται.
Η πρωτοβουλία αυτή συνάδει με την ευρύτερη προσπάθεια του δήμου του Παρισιού να περιορίσει τη χρήση αυτοκινήτων και να μειώσει τις επιβλαβείς εκπομπές ρύπων. Η προσπάθεια αυτή περιλαμβάνει την πεζοδρόμηση πολλών δρόμων και τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων. Επιπλέον, η γαλλική πρωτεύουσα έχει επισημάνει ζητήματα ασφάλειας σχετικά με τα ψηλότερα και βαρύτερα SUV, τα οποία χαρακτηρίζονται «διπλάσια επικίνδυνα για τους πεζούς σε περίπτωση ατυχήματος» σε σύγκριση με ένα στάνταρ αυτοκίνητο.
Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από ομάδες οδηγών και από μέλη του δημοτικού συμβουλίου του Παρισιού, με τους αντιτιθέμενους να καταγγέλλουν την «ασάφεια της στόχευσης» του δημοψηφίσματος ως ενδεικτική της «παραπλάνησης από τη δημοτική αρχή». Ωστόσο, η Ιντάλγο και ο υπεύθυνος μεταφορών της, Νταβίντ Μπελιάρ, επιμένουν ότι τα μέτρα αυτά θα επηρεάσουν περίπου το 10% των οχημάτων στο Παρίσι και θα αποφέρουν έσοδα έως 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, υποστηρίζοντας την περιβαλλοντική τους αποστολή και την προσπάθεια μείωσης της χρήσης αυτοκινήτων στο κέντρο.