Η Volkswagen αναθεωρεί τη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά οχήματα

Κώστας Παστρίμας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Volkswagen αναθεωρεί τη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά οχήματα
Το «διαφανές» εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων της VW στη Δρέσδη | Volkswagen
Ο Όμιλος Volkswagen προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της αγοράς και θα στραφεί περισσότερο στα υβριδικά οχήματα.

Ο Όμιλος Volkswagen αποφάσισε να αναθεωρήσει τη στρατηγική του για πλήρη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, όπως αναφέρει το Bloomberg. Η βασική μάρκα VW, που είχε θέσει την οικογένεια ID των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως κεντρική της προοπτική, παραδέχθηκε ότι θα χρειαστεί να ενισχύσει την παρουσία της σε υβριδικά plug-in, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνονται.

Η VW αντιμετώπισε προβλήματα με αρκετά μοντέλα και υστέρησε στην Κίνα, όπου οι τοπικές μάρκες κυριαρχούν. Επιπλέον, η εταιρεία ανέστειλε την αναζήτηση επενδυτών για τη μονάδα μπαταριών της και ακύρωσε σχέδια για ένα νέο εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία. Παράλληλα, ο Όμιλος VW αντιμετωπίζει προβλήματα με τις εκπομπές ρύπων, καθώς οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένουν υψηλές. Για το λόγο αυτόν, ο CEO Όλιβερ Μπλουμε ζήτησε επιείκεια από τους Ευρωπαίους ρυθμιστές.

Το 2019, ο τότε CEO Χέρμπερτ Ντις είχε ανακοινώσει την κυκλοφορία 75 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μέσα στην επόμενη δεκαετία. Η στρατηγική του «μόνο ηλεκτρικά οχήματα» είχε προκαλέσει αντιδράσεις από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Παρά τις προκλήσεις, πάντως, η VW συνεχίζει να επενδύει στα ηλεκτρικά οχήματα, συνεργαζόμενη με εταιρείες όπως η Xpeng και αναπτύσσοντας νέα μοντέλα για την κινεζική αγορά.

Η επιβράδυνση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων πλήττει επίσης άλλες εταιρείες. Η Γερμανία και η Σουηδία έχουν μειώσει τις επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η Stellantis και η Mercedes-Benz προσαρμόζουν τα σχέδιά τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ακόμη και η Tesla αντιμετωπίζει προκλήσεις, με τον Ίλον Μασκ να επικρίνει τους κατασκευαστές που επιστρέφουν στα υβριδικά plug-in. «Η υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως βρίσκεται υπό πίεση, και πολλοί άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων υποχωρούν από τα ηλεκτρικά οχήματα και ακολουθούν τα υβριδικά plug-in αντ' αυτού», δήλωσε ο Μασκ. «Πιστεύουμε ότι αυτή δεν είναι η σωστή στρατηγική, και τα ηλεκτρικά οχήματα θα κυριαρχήσουν τελικά στην αγορά».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider