Παρά τις δυσκολίες από τον έντονο ανταγωνισμό κυρίως στην αγορά της Κίνας, η Volkswagen «διατήρησε τις δυνάμεις» της το 2024. Η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις κατά το περασμένο έτος ανήλθαν σε 4,8 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός μειωμένος κατά 1,4% σε σχέση με το 2023.
Η σημαντική άνοδος σε Βόρεια (+18,4%) και Νότια Αμερική (+21,1%) κάλυψε τις απώλειες στις αγορές της Ευρώπης (-1,7%) και της Κίνας (-8,3%).
«Παγκοσμίως το 2024 ήταν μία δύσκολη χρονιά, με υποτονική οικονομική δραστηριότητα, πολιτικές προκλήσεις και έντονο ανταγωνισμό, ειδικά στην Κίνα. Ωστόσο αρχίζουμε τη νέα χρονιά με αισιοδοξία. Όχι μόνο διαθέτουμε ελκυστική γκάμα προϊόντων, αλλά καλύπτουμε τις ανάγκες μίας μεγάλης ποικιλίας γκρουπ πελατών», δήλωσε ο Μάρτιν Σάντερ, μέλος του ΔΣ της Volkswagen και υπεύθυνος για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το After Sales.
Η Volkswagen αναδείχθηκε ξανά πρώτη μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά και τη Γερμανία, όπου το μερίδιό της έφθασε το 19,1%. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων της οικογένειας ID. ανήλθαν σε 383.100 μονάδες, ενώ το μερίδιο των SUV επί των συνολικών πωλήσεων της Volkswagen έφθασε το 47%.
Πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Volkswagen ήταν ξανά το Tiguan, με το T-Roc να ακολουθεί. Μέσα στο 2025 η γερμανική μάρκα θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του T-Roc, το οποίο είναι το best seller της Volkswagen στην ελληνική αγορά.