Η Stellantis απλοποιεί τη δομή της για ταχύτερη λήψη και εκτέλεση αποφάσεων

Κώστας Παστρίμας
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Stellantis απλοποιεί τη δομή της για ταχύτερη λήψη και εκτέλεση αποφάσεων
Οι μάρκες του Ομίλου Stellantis
Στόχος των αλλαγών είναι η ενίσχυση της τοπικής ευελιξίας και η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η Stellantis ανακοίνωσε μια σειρά οργανωτικών αλλαγών, οι οποίες ενσωματώνουν τις προσαρμογές που είχαν γνωστοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2024. Οι αλλαγές αυτές στοχεύουν στη βελτίωση της ισορροπίας μεταξύ τοπικής και παγκόσμιας διαχείρισης, επιταχύνοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και εκτέλεσης στρατηγικών κινήσεων. Παράλληλα, ενισχύεται η δέσμευση της εταιρείας στην καλύτερη κατανόηση των αναγκών των πελατών και στη δημιουργία προϋποθέσεων για περαιτέρω ανάπτυξη.

Νέες δομές και ευθύνες στους περιφερειακούς τομείς

  • Ενίσχυση της περιφερειακής αυτονομίας: Οι τοπικές αγορές αποκτούν αυξημένες αρμοδιότητες στον τομέα του σχεδιασμού προϊόντων, της βιομηχανικής παραγωγής και των εμπορικών δραστηριοτήτων. Αυτό επιτρέπει την ταχύτερη προσαρμογή στις ανάγκες κάθε περιοχής, διατηρώντας παράλληλα τον συντονισμό με τις παγκόσμιες λειτουργίες της εταιρείας.
  • Ενοποίηση του τομέα λογισμικού: Οι δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού ενσωματώνονται πλέον στον οργανισμό Product Development & Technology, υπό την ηγεσία του Νεντ Κούριτς. Η κίνηση αυτή στοχεύει στην αποτελεσματικότερη και ταχύτερη διάθεση καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών στις αγορές.
  • Ανάληψη παγκόσμιας ευθύνης για την ποιότητα: Ο Αντόνιο Φιλόσα, εκτός από τις αρμοδιότητές του ως COO των περιοχών της Αμερικής, αναλαμβάνει την παγκόσμια ηγεσία του τομέα Quality, ενισχύοντας τη δέσμευση της Stellantis στην παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων στους πελάτες.
  • Ενοποίηση Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας: Οι δύο τομείς συγχωνεύονται υπό την καθοδήγηση της Κλάρα Ινζέν-Χάουζ, με στόχο την καλύτερη διαχείριση της σχέσης της εταιρείας με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Δημιουργία νέου Γραφείου Μάρκετινγκ: Ο Ολιβιέ Φρανσουά ηγείται μιας νέας δομής που θα ενοποιήσει τους brand marketers, με σκοπό τη βελτίωση των διαφημιστικών στρατηγικών, των παγκόσμιων εκδηλώσεων και των χορηγιών της εταιρείας.

Αλλαγές στη διοικητική ομάδα της Stellantis

Η Stellantis προχώρησε σε επιπλέον ηγετικές αλλαγές, αναθέτοντας νέους ρόλους σε σημαντικά στελέχη:

  • Μπομπ Μπρόντερντορφ – επικεφαλής της Jeep®.
  • Αλέν Φαβέ – επικεφαλής της Peugeot.
  • Ξαβιέ Πωζό – επικεφαλής της DS Automobiles.
  • Αν Αμπού – επικεφαλής του τομέα Stellantis Pro One (επαγγελματικά οχήματα).

Αναπτυξιακή στρατηγική με έμφαση στις τεχνολογικές επιλογές

Ο πρόεδρος της Stellantis, Τζον Έλκαν, σχολίασε σχετικά με τις αλλαγές: «Οι σημερινές ανακοινώσεις θα απλοποιήσουν περαιτέρω τη δομή μας και θα ενισχύσουν την τοπική ευελιξία και την αποτελεσματικότητα εκτέλεσης. Στόχος μας είναι να επιταχύνουμε την ανάπτυξη προσφέροντας στους πελάτες μας ακόμη περισσότερες επιλογές ανάμεσα σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα».

Σε εξέλιξη η διαδικασία για την ανάδειξη νέου CEO

Όπως είχε ανακοινωθεί τον Δεκέμβριο του 2024, η διαδικασία για την επιλογή του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της Stellantis βρίσκεται σε εξέλιξη. Η αναζήτηση διευθύνεται από ειδική επιτροπή του Διοικητικού Συμβουλίου και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2025.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider