Απροσδόκητη πτώση στις πωλήσεις των καταστημάτων στις ΗΠΑ κατέγραψε η Domino's Pizza το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς ο υψηλός πληθωρισμός και η αβεβαιότητα που επικρατεί στις παγκόσμιες οικονομίες λόγω του εμπορικού πολέμου που έχει ξεσπάσει μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας έχουν προκαλέσει πλήγμα στον κλάδο της εστίασης, ο οποίος «είδε» την κίνηση να υποχωρεί.
Ειδικότερα, η αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων λάνσαρε τη δική της εκδοχή πίτσας με γέμιση στο στεφάνι, πραγματοποιώντας μια εβδομάδα προώθησης του νέου προϊόντος της με προσφορά έκπτωσης 50% σε όλες τις διαδικτυακές παραγγελίες στις ΗΠΑ.
Παρόλα αυτά, η κίνηση αυτή είναι αμφίβολο κατά πόσο υποστήριξε τα κέρδη της εταιρείας, αφού οι πωλήσεις στις ΗΠΑ το α' τρίμηνο υποχώρησαν κατά 0,5%, έναντι της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για άνοδο 0,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Οι διεθνείς πωλήσεις, από την άλλη, σημείωσαν άλμα 3,7%, πολύ υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 1,93%.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης κέρδη ανά μετοχή 4,33 δολάρια για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 25 Μαρτίου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 4,07 δολάρια.
Η μετοχή της Domino's υποχωρεί 3% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street τη Δευτέρα, ενώ έχει σημειώσει άνοδο περίπου 16% μέχρι στιγμής φέτος.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Domino's ανακοίνωσε μια συνεργασία με την DoorDash, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν παραγγελίες μέσω της εφαρμογής της εταιρείας διανομής τροφίμων. Η υπηρεσία, που πρόκειται να ξεκινήσει σε εθνικό επίπεδο τον Μάιο, θα βοηθήσει την εταιρεία να αποκτήσει νέους πελάτες σε περιφερειακές περιοχές.