Η Volkswagen αναβάθμισε τους οικονομικούς στόχους της παρά το τεράστιο κόστος της ανάκλησης εκατομμυρίων ντιζελοκίνητων μοντέλων της λόγω του γνωστού σκανδάλου παραποίησης ρύπων. Την προηγούμενη εβδομάδα ανακοίνωσε η γερμανική μάρκα, ότι θα επενδύσει από το 2018 έως το 2022 πάνω από 34 δις ευρώ στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων και αυτόνομων οχημάτων, σε υπηρεσίες κινητικότητας και στην ψηφιοποίηση. Η εταιρεία με έδρα το Βόλφσμπουργκ θα επιδιώξει, να είναι έως το 2025 το ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που θα πωλεί, ηλεκτροκίνητο. Αυτό σημαίνει, ότι –ανάλογα και με την πορεία της αγοράς- θα πουλάει έως και τρία εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα τον χρόνο.
Χαμόγελα στους επενδυτές έφερε ωστόσο και η νέα ανακοίνωση της VW, που δόθηκε online τη Δευτέρα στη δημοσιότητα και περιέχει αναθεωρημένους στόχους προς τα πάνω για το διάστημα έως το 2020. Σύμφωνα λοιπόν με τις νέες προβλέψεις, θα αυξηθεί ο κύκλος εργασιών την επόμενη τριετία περισσότερο από 25%, ενώ τον περασμένο Μάρτιο ήταν η πρόβλεψη 20%. Επίσης τα προ φόρων κέρδη του γερμανικού ομίλου θα αυξηθούν έως το 2020 τουλάχιστον κατά 30% και όχι 20%, όπως αναφερόταν στις ανοιξιάτικες προβλέψεις, ενώ τα επόμενα πέντε χρόνια θα αγγίξει το μέρισμα των μετόχων το 30% επί του πλεονάσματος.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος αυτοκινητοκατασκευαστής στον κόσμο έχει θέσει επίσης ως στόχο την υψηλότερη αποδοτικότητα. Ετσι φιλοδοξεί να αυξήσει έως το 2025 το ποσοστό της καθαρής κερδοφορίας του σε 7% έως 8% επί του συνολικού κύκλου εργασιών, τη στιγμή που το 2017 παραμένει ο στόχος του 6% έως 7%. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα ακολουθήσει η VW μία διπλή πολιτική, που θα συνδυάζει την ανάπτυξη των βασικών οικονομικών μεγεθών της και τη μείωση των δαπανών.