Το γεγονός ότι όλες οι βιομηχανίες αυτοκινήτων ετοιμάζονται να εισέλθουν στην ηλεκτρική εποχή, με μερικές να κάνουν ήδη τα πρώτα βήματά τους σε αυτή, δεν είναι μυστικό.
Η BMW ωστόσο ετοιμάζει ένα μπαράζ πολλών νέων SUV, κάτω από το διακριτικό γράμμα i της παράλληλης μάρκας που εδώ και χρόνια ξεκίνησε με δύο μοντέλα, τα i3 και i8, ενώ πλέον περιλαμβάνει και ένα τρίτο, το i8 Roadster.
Κατοχυρώνοντας τις ονομασίες iX1 έως και iX 9, η βαυαρική εταιρεία δεν κρύβει ότι έως και το 2025, θα προσπαθήσει να καλύψει σχεδόν κάθε κατηγορία μεγέθους SUV με ένα τουλάχιστον αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Σήμερα η BMW διαθέτει ως αμιγώς ηλεκτρικό μόνο το i3, ωστόσο μέσα στο 2018 αναμένουμε την παρουσίαση ενός SUV, του i5, το νέο ηλεκτρικό Mini του 2019 και την ηλεκτρική Χ3 το 2020.
Σήμερα η BMW διαθέτει υβριδικές εκδόσεις σχεδόν κάθε μοντέλου της, ενώ η εμπειρία της από τα χρόνια παραγωγής της αμιγώς ηλεκτρικής i3, που φέτος μάλιστα αναβαθμίστηκε και απέκτησε και έκδοση S, της επιτρέπει να έχει πλεονέκτημα κεκτημένης ταχύτητας στη νέα εποχή.
Από το 2021, που θα παρουσιαστεί και το iNext, η ΒΜW δεν θα παράγει μόνο ηλεκτρικά SUV όπως είναι προφανές, αλλά μια πλειάδα επίσης πεντάθυρων και τετράθυρων ηλεκτρικών μοντέλων, που θα ξεκινούν από το μέγεθος της σημερινής σειρά 1 και θα φτάνουν έως και την σειρά 8.
Δεκάδες δηλαδή νέα αυτοκίνητα, όλα ηλεκτρικά και υβριδικά, τα οποία θα αντικαταστήσουν σταδιακά τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τοποθετώντας κάτω από την ομπρέλα της μάρκας i όλα τα ηλεκτρικά της μοντέλα, το θέμα είναι πως και που θα χρησιμοποιήσει η BMW το όνομά της μετά το 2025, όταν σχεδόν όλα της τα μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά.