Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις αρχίζουν ολοένα και περισσότερο να χρησιμοποιούν άλλα ψηφιακά νομίσματα πέραν του bitcoin για αγορές, σύμφωνα με την BitPay Inc., έναν από τους μεγαλύτερους επεξεργαστές πληρωμών με κρυπτονομίσματα στον κόσμο.
Το περασμένο έτος, η χρήση του Bitcoin σε εμπόρους που χρησιμοποιούν το BitPay μειώθηκε στο 65% περίπου των πληρωμών, από 92% το 2020, ανέφερε η εταιρεία στο Bloomberg. Οι αγορές με ether αντιπροσώπευαν το 15% του συνόλου, τα stablecoins το 13% και τα νέα νομίσματα που προστέθηκαν στο BitPay το 2021 -- Dogecoin, Shiba Inu και Litecoin -- αντιπροσώπευαν το 3%.
Η χρήση των εναλλακτικών νομισμάτων αυξήθηκε εν μέρει καθώς περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν stablecoins για διασυνοριακές πληρωμές. Οι καταναλωτές τείνουν επίσης να μετακινούνται σε stablecoins -- των οποίων η αξία υποτίθεται ότι παραμένει σταθερή -- όταν οι τιμές των κρυπτονομισμάτων πέφτουν -και πέφτουν από τις αρχές Νοεμβρίου. Νομίσματα όπως το Doge έκαναν επίσης πάταγο πέρυσι, χάρη στους διάσημους θαυμαστές τους όπως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla Elon Musk, ο οποίος την Παρασκευή είπε ότι το κρυπτονόμισμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά προϊόντων της εταιρείας.
What crypto do you want us to support next? Get your vote in! Take the poll: https://t.co/njdu90LmSH #crypto #cryptocurrecy pic.twitter.com/CmbwgTVU7Y
— BitPay (@BitPay) December 8, 2021
Με την τιμή του bitcoin να εκτοξεύεται 60% πέρυσι, παρά τη μεταβλητότητα του δ' τριμήνου, πολλοί επενδυτές μπορεί επίσης να επέλεξαν να κρατήσουν το μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα στον κόσμο αντί να το ξοδέψουν. Πολλοί θυμούνται την πρώτη εμπορική συναλλαγή του bitcoin, στην οποία ένας προγραμματιστής δαπάνησε bitcoins που σήμερα αξίζουν δισεκατομμύρια για να αγοράσει 2 πίτσες.
Σύμφωνα με την BitPay, αρκετοί από όσους ψώνισαν με crypto, αγόρασαν αγαθά πολυτελείας όπως κοσμήματα και ρολόγια, αυτοκίνητα, σκάφη -ή ακόμη και.... χρυσό, τον οποίο το bitcoin, που είναι γνωστό και ως ψηφιακός χρυσός υποτίθεται ότι θα αντικαταστήσει. Οι συναλλαγές της ιδιωτικής εταιρείας που σχετίζονται με αγαθά πολυτελείας αυξήθηκαν 31% πέρυσι, από 9% το 2020, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephen Pair. Οι συνολικές πληρωμές της εταιρείας το 2021, αυξήθηκαν 57% σε ετήσια βάση.