Το Instagram αφαιρεί ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά του, όμως η μητρική της εταιρεία, η Facebook, εκτιμά πως θα βγει κερδισμένη στο τέλος.
Από τη στιγμή που η εφαρμογή φωτογραφιών και κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε αλλαγές στη λειτουργία της, αποκρύπτοντας τα «likes» που δέχονται οι δημοσιεύσεις, οι χρήστες της δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν, καθώς τα «likes» λειτουργούν σαν ένα είδος συναλλάγματος.
Τα δημοφιλή προφίλ είχαν πολλά περισσότερα «likes» και αυτά προσέλκυαν περισσότερα έσοδα στους «influencers». Όμως, φαίνεται πως αυτή η λογική δημιουργούσε την ανάγκη για «τέλεια» και πιο «αποτελεσματικά» posts, κάτι που μείωνε τον αριθμό των δημοσιεύσεων.
Στόχος η αύξηση των δημοσιεύσεων
Σύμφωνα με το CNBC, η Facebook, η οποία είναι η μητρική εταιρεία του Instagram, θέλει να αντιστρέψει ακριβώς αυτό το κλίμα των «λίγων και καλών» post.
Αφαιρώντας τον παράγοντα της «μέτρησης», η Facebook εκτιμά πως η ποσότητα των δημοσιεύσεων θα αυξηθεί, όπως και ο ενεργός χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες, εντός της εφαρμογής.
Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, το οποίο περιλαμβάνει ανώνυμες δηλώσεις εργαζομένων, περισσότερα posts, σημαίνει περισσότερος ενεργός χρόνος των χρηστών, το οποίο μεταφράζεται σε περισσότερες διαφημίσεις.
Η σημασία του Instagram
Για την εταιρεία Facebook, η πορεία του Instagram είναι κριτικής σημασίας. Αυτή τη στιγμή η αξία της εφαρμογής εκτιμάται στα 100 δισ. δολάρια, είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο ανάμεσα στους εφήβους και έχει περισσότερους από 1 δισ. χρήστες το μήνα. Αυτό περιλαμβάνει και 500 εκατ. καθημερινούς χρήστες, στη λειτουργία των «stories».