Το πάρκο Περιβολάκι, στο Κουκάκι μπαίνει σε μια νέα «πράσινη» εποχή - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πένη Χαλάτση
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το πάρκο Περιβολάκι, στο Κουκάκι μπαίνει σε μια νέα «πράσινη» εποχή - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
ΠΑΡΚΟ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ
Η κ.Τάρα Δημητριάδη, Senior Brand Manager της FIX Hellas και η κ. Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας μιλούν για τις πράσινες πρωτοβουλίες της εταιρείας.

Τα πάρκα στην Αττική- και πόσο δε μάλλον στο κέντρο της πόλης- αποτελούν για όλους μας μια διέξοδο για τις βόλτες μας και μας προσφέρουν λίγη «φύση» στο γκρίζο σκηνικό της πρωτεύουσας.

Ιδιαίτερα κατά την περίοδο των lockdown, όπου περιοριστήκαμε στις γειτονιές μας, αναδείχθηκε ακόμα περισσότερο η ανάγκη για τη δημιουργία «πράσινων» χώρων αναψυχής σε κάθε γειτονιά, έτσι ώστε οι κάτοικοι να έχουν διεξόδους για τις βόλτες ή ακόμη και για την άθλησή τους.

Τα πάρκα αποτελούν τους «πνεύμονες» των γειτονιών μας και γι’ αυτό οφείλουμε να τα φροντίζουμε και να τα διατηρούμε όσο πιο καθαρά και πράσινα γίνεται. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη αναγνώρισε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και η FIX Hellas, και με αυτό το σκεπτικό προχώρησαν στην ανάπλαση ενός ακόμη πάρκου φέτος, του ιστορικού πάρκου «Περιβολάκι Εθνικής Αντίστασης» στο Κουκάκι.

Για αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία, όπως επίσης και την ανάγκη για μια Αθήνα με περισσότερο πράσινο, μιλήσαμε με την Τάρα Δημητριάδη, Senior Brand Manager της FIX Hellas και την Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Πάρκο ΦΙΞ

Κυρία Δημητριάδη, η FIX Hellas σε συνέχεια της ανάπλασης του πάρκου ΦΙΞ, προχώρησε φέτος στην ανάπλαση του πάρκου Περιβολάκι. Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα λόγια για τις «πράσινες» αυτές πρωτοβουλίες της FIX και πώς συνδέονται με το brand;

«Πρόκειται για μια ενέργεια που γεννήθηκε μέσα από τη βασική αρχή και φιλοσοφία της FIX Hellas, πως μερικές απλές πράξεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή και την καθημερινότητά μας, κάτι που συνδέεται άλλωστε άρρηκτα με τον σκοπό της μάρκας: να κρατήσουμε τα καλύτερα από το παρελθόν και να χτίσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον!

Η απόφαση να προχωρήσουμε φέτος στην ανάπλαση του ιστορικού πάρκου Περιβολάκι στο Κουκάκι δεν ήρθε τυχαία, αλλά αποτελεί μια συνέχεια του έργου που έχουμε αναλάβει ως FIX Hellas για να κάνουμε τις γειτονιές μας πιο όμορφες, πιο πράσινες και πιο καθαρές!

Η πρωτοβουλία του brand μας ξεκίνησε πέρσι, με την ανάπλαση του πάρκου ΦΙΞ στην περιοχή των Πατησίων. Ένας χώρος άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιστορία της μπύρας στην Ελλάδα, αφού εκεί δημιουργήθηκε στις αρχές του 20ού αιώνα ένα από τα πρώτα εργοστάσια ζυθοποιίας και παγοποιίας, και πλέον μεταμορφώθηκε σε ένα σύγχρονο και αειφόρο αστικό πάρκο που φιλοδοξεί να αποτελέσει ιδανικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου. Το πάρκο ανασχεδιάστηκε συνολικά, με κριτήρια αειφορίας στη βάση επιστημονικών δεδομένων και με σεβασμό στην ιστορία της περιοχής, και φυτεύτηκαν περισσότερα από 4.500 νέα φυτά, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων ενώ παράλληλα η FIX Hellas αποτέλεσε και πηγή έμπνευσης για νέους καλλιτέχνες της ΑΚΤΟ που φιλοτέχνησαν μία υπαίθρια μόνιμη «έκθεση» στα παγκάκια του Πάρκου.

Πάρκο Περιβολάκι

Οι γειτονιές μας, άλλωστε, είναι το σπίτι μας, και πιστεύουμε ότι είναι καθήκον όλων μας να τις διατηρούμε καθαρές και όμορφες, όπως τους αξίζει. Εκεί, εξάλλου, χτυπά και η καρδιά της πόλης, και η μπύρα FIX είναι παρούσα, με στόχο όχι μόνο να ομορφύνει τις γειτονιές μας, αλλά και για να κάνει μια ουσιαστική διαφορά στις ζωές όλων μας. Σε αυτή μας την πρωτοβουλία, είχαμε ως σταθερό συνεργάτη και σύμμαχο τον Δήμο Αθηναίων, ο οποίος μέσω του Athens Partnership και του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου» μας έδωσε την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε το πάρκο ΦΙΞ αλλά και τη γειτονιά των Πατησίων.

Σε συνέχεια, επομένως, αυτής της δράσης μας που ολοκληρώθηκε πέρσι, φέτος συνεχίσαμε το έργο μας, στο πάρκο Περιβολάκι».

Πώς καταλήξατε στην επιλογή του πάρκου Περιβολάκι και τι περιλαμβάνει η ανάπλαση αυτή;

Η γειτονιά που επιλέξαμε φέτος, το Κουκάκι, συνδέεται στρατηγικά με την ιστορία της μάρκας, καθώς βρίσκεται κοντά στη στάση ΜΕΤΡΟ Συγγρού-ΦΙΞ, η οποία φέρει και την ονομασία της, λόγω του ιστορικού εργοστασίου ΦΙΞ που λειτουργούσε στην περιοχή, επί της λεωφόρου Συγγρού.

Για την ανάπλαση του πάρκου, ακολουθήσαμε μια ολιστική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψιν μας τόσο την ιστορία της γειτονιάς, όσο και τις ανάγκες του χώρου και των πολιτών της περιοχής. Το πάρκο απέκτησε περισσότερο φυσικό «χρώμα», καθώς φυτεύτηκαν δέντρα και περισσότερα από 1.000 μεσογειακά φυτά, που αναδεικνύουν τον χώρο, οι αστικές υποδομές και ο εξοπλισμός του πάρκου ανανεώθηκαν, η υφιστάμενη βρύση επισκευάστηκε, το σύστημα άρδευσης συντηρήθηκε, επεκτάθηκε σε όλο το πάρκο και ανανεώθηκε πλήρως, ενώ στον χώρο τοποθετήθηκαν κατασκευές φωλεοποίησης εντόμων και πουλιών της αστικής πανίδας, καθώς και βοτανικές πινακίδες για την ξενάγηση του κοινού στον κόσμο των φυτών.

Πάρκο Περιβολάκι πριν από την ανάπαλαση

Ακόμη, τοποθετήθηκαν παρτέρια με φυτικές αψίδες, νέα καλαίσθητα και άνετα παγκάκια για τους επισκέπτες, καθώς και σύγχρονα καλλισθενικά όργανα γυμναστικής, τα οποία δίνουν μία αξιοσημείωτη διέξοδο σε ανθρώπους όλων των ηλικιών, που επιθυμούν να γυμναστούν με ασφάλεια σε ένα καταπράσινο και ήσυχο περιβάλλον. Τέλος, με δεδομένο ότι η περιοχή αποτελεί πόλο έλξης για την νέα γενιά - τόσο λόγω της πληθώρας καταστημάτων εστίασης, όσο και λόγω της αισθητικής και λειτουργικής αναβάθμισης του πάρκου - οι τεχνικές υπηρεσίες προχώρησαν στην εγκατάσταση ενός αυτόνομου φωτοβολταϊκού στύλου φόρτισης συσκευών, που επιτρέπει σε όλους να απολαύσουν τον περίπατο τους στο πάρκο με… γεμάτες μπαταρίες.

Πάρκο Περιβολάκι μετά από την ανάπλαση

Η ζωντανή αυτή γειτονιά, λοιπόν, αποκτά πλέον ένα σύγχρονο διαδραστικό αστικό πάρκο και έναν πολύτιμο για τους πολίτες δημόσιο χώρο, που αποτελεί τον κατάλληλο προορισμό για περίπατο, άθληση, χαλάρωση και ψυχαγωγία.

Κυρία Ηρωίδη, η βιωσιμότητα και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι δύο όροι που ακούμε συχνά από τις εταιρείες. Ποια η σημασία τους για τη FIX και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και πώς αυτές παίρνουν σάρκα και οστά;

Η αλήθεια είναι ότι, πλέον, η έννοια της περιβαλλοντικής και κοινωνικής ευθύνης των εταιρειών δεν είναι ένα στοιχείο που απλώς «είναι καλό» να υπάρχει, αλλά καταλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο μέρος στην συνείδηση του κοινού. Παράλληλα, αποτελεί βασικό ζητούμενο των εργαζομένων και των συνεργατών, και την ίδια στιγμή, δομική προϋπόθεση για την μακροπρόθεσμη επιτυχία κάθε εταιρείας.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υλοποιεί πιστά ένα ολοκληρωμένο πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης, βάσει του οποίου με συγκεκριμένους και μετρήσιμους στόχους, εστιάζουμε στο μέλλον, έχοντας ως στόχο το ΜΗΔΕΝ! Οι βασικές πτυχές αυτού του πλάνου δεν αφορούν μόνο στο φάσμα της λειτουργίας μας ως προς την παραγωγή και διανομή των προϊόντων μας, αλλά περιλαμβάνουν και τον αντίκτυπό μας στην κοινωνία ευρύτερα, καθώς και στην προστιθέμενη αξία που δίνουμε πίσω, τόσο σε αμιγώς εταιρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο στρατηγικής των brands.

Πάρκο Περιβολάκι

Όσον αφορά στη FIX Hellas, η ανάπλαση τόσο του πάρκου ΦΙΞ όσο και του πάρκου Περιβολάκι αποτελούν ενέργειες που γεννήθηκαν μέσα από τη βασική αρχή και φιλοσοφία της μάρκας, που πρεσβεύει πως μερικές απλές πράξεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή και την καθημερινότητά μας. Προς αυτήν την κατεύθυνση φυσικά κινείται και ο σκοπός της FIX, που δεν είναι άλλος από το να μας εμπνέει να κρατήσουμε τα καλύτερα από το παρελθόν και να χτίσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον!

Για την ανάπλαση του πάρκου Περιβολάκι, αλλά και για αυτή του πάρκου ΦΙΞ, συνεργαστήκατε άμεσα με τον Δήμο Αθηναίων. Ποια θα λέγατε πως είναι η σημασία της συνεργασίας μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης και των εταιρειών για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για το κοινωνικό σύνολο αλλά και για την τοπική κοινότητα;

Ο Δήμος Αθηναίων - μέσω του Athens Partnership και του προγράμματος «Υιοθέτησε την πόλη σου» - μας έδωσε την ευκαιρία να βάλουμε και τη δική μας πινελιά στον καμβά του κέντρου της Αθήνας, συμβάλλοντας στο να γίνει η πόλη πιο όμορφη και «πράσινη».

Τέτοιες πρωτοβουλίες είναι όχι μόνο σημαντικές για το κοινωνικό σύνολο, αλλά και ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους και επισκέπτες της πόλης, που πολύ συχνά δεν έχουν έναν χώρο πρασίνου, όπου να μπορούν να συναντηθούν, να κυκλοφορήσουν, να αθληθούν ή να χαλαρώσουν. Και πέρα από αυτά τα αυτονόητα πλεονεκτήματα που έχουν οι χώροι πρασίνου για κάθε γειτονιά, τα πάρκα αποτελούν και μια πηγή αναβάθμισης του μικροκλίματός τους, κάτι το οποίο οδηγεί εκ των πραγμάτων σε καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και ποιότητας ζωής.

Πάρκο ΦΙΞ από ψηλά

Επομένως, θεωρούμε ότι η συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης με την ιδιωτική πρωτοβουλία είναι ιδιαίτερης σημασίας για την προώθηση ουσιαστικών παρεμβάσεων και λύσεων που κάνουν την καθημερινότητά μας στην πόλη λίγο καλύτερη.

Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Θα δούμε και άλλες αντίστοιχες δράσεις από τη FIX αλλά και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία;

Είναι αλήθεια πως θα ήταν μεγάλη μας χαρά να συνεχίσουμε το έργο μας, βάζοντας και τη δική μας σφραγίδα στην αναβάθμιση του κέντρου της πόλης και πλέον αυτή η προσέγγιση αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας, συνολικά ως Ολυμπιακή Ζυθοποιία, για τα επόμενα χρόνια. Για αυτό επιφυλασσόμαστε για ακόμα περισσότερες, ουσιαστικές και «πράσινες» πρωτοβουλίες.

Λίγα λόγια για την κ. Τάρα Δημητριάδη, Senior Brand Manager Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε.

H Τάρα Δημητριάδη, στέλεχος Marketing, με εμπειρία 15 ετών στον κλάδο FMCG, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ολοκληρωμένα και καινοτόμα πλάνα για τις μάρκες ευθύνης της, με γνώμονα τις ανάγκες των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς. Μέλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας από το 2011, έχει αναλάβει στην πορεία της μεγάλο μέρος του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας, κατέχοντας τα τελευταία χρόνια τον ρόλο της Senior Brand Manager για την οικογένεια της μπύρας FIX και την Henninger. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στις εταιρείες Coca Cola Hellas, Σαράντης και Ευρωπαϊκή Πίστη.

Λίγα λόγια για την κ. Μαρία Ηρωίδη, Marketing Director Ολυμπιακή Ζυθοποιία Α.Ε.

H Μαρία Ηρωίδη, στέλεχος με μακρά και επιτυχημένη πορεία στον χώρο του Marketing, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καινοτόμα στρατηγικά πλάνα και επιτυχημένες δημιουργικές καμπάνιες τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού. Προέρχεται από τη Unilever Hellas, όπου τα τελευταία 6 χρόνια κατείχε τις θέσεις Marketing Manager Tea, Beverages & Refreshments, Country Business Leader Ben & Jerry's για την Ελλάδα και την Κύπρο, και τον ρόλο της Marketing Manager SEE για την κατηγορία του παγωτού. Διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε στρατηγικούς ρόλους, για τις εταιρίες Pout Cosmetics, Prada Fashion, Molton Brown, The Rodial Group London και Skin Elements Australia.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πάρκο Περιβολάκι: Ένας νέος «πράσινος» προορισμός στο Κουκάκι, αποκτά νέα πνοή από την FIX Hellas

Η FIX δίνει πνοή στις γειτονιές της Αθήνας – Με νέα χρώματα ντύνει το ιστορικό Πάρκο ΦΙΞ η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

«Brands with History»: Τιμητική διάκριση για τη FIX Hellas

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider