Έρευνα σε βάρος του Κριστιάνο Ρονάλντο αναμένεται να διεξάγει η UEFA για «αθέμιτη διαφήμιση», ύστερα από δημοσιοποίηση των καρδιακών παλμών του μετά από τον αγώνα της Πορτογαλίας κόντρα στη Σλοβενία.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η κίνηση του Πορτογάλου σούπερ σταρ να δημοσιοποιήσει στα social media τους καρδιακούς του παλμούς από μία συγκεκριμένη εταιρεία, αντίκειται στους κανόνες της UEFA και τους όρους διεξαγωγής του EURO 2024, καθώς οι χορηγοί είναι καθορισμένοι από πριν.
Ο Ρονάλντο συνεργάζεται με την εταιρεία WHOOP, η οποία σχεδιάζει φορητές συσκευές που παρακολουθούν μια σειρά μετρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παλμών, των αθλητικών επιδόσεων και του βαθμού ύπνου.
Ο 39χρονος φοράει μία από τις συσκευές τους κατά τη διάρκεια του Euro 2024 και τα δεδομένα του καρδιακού του παλμού από τη νίκη της Πορτογαλίας κατά την διάρκεια των πέναλτι δημοσιεύτηκαν από την εταιρεία την Τρίτη.
Σύμφωνα με την Daily Mail, οι αντιδράσεις για το συγκεκριμένο περιστατικό είναι πολύ έντονες στους κόλπους της UEFA, ενώ είναι πιθανό να διεξαχθεί έρευνα για να ξεκαθαριστεί τι ακριβώς έχει συμβεί.
Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα συνέβη κατά τη διάρκεια του Euro 2012, όταν ο Nicklas Bendtner ανέβασε τη φανέλα του κατά τη διάρκεια ενός πανηγυρισμού γκολ για να αποκαλύψει ένα ζευγάρι εσώρουχα με τo brand Paddy Power. Ο Δανός τιμωρήθηκε με πρόστιμο 80.000 λιρών και του επιβλήθηκε αποκλεισμός για μία αγωνιστική διεθνή αναμέτρηση από το αρμόδιο όργανο της UEFA.