Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Τα οφέλη για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β)

Branded Content Team
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Τα οφέλη για συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β)
Αυτή τη στιγμή η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι υποχρεωτική μόνο για συναλλαγές με το δημόσιο. Αν η επιχείρησή σας εξειδικεύεται στη χονδρική, τότε δεν έχει λόγο να υιοθετήσει σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, σωστά; Λάθος. Εφαρμόζοντας από σήμερα μία λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται πρωτίστως στο B2B έχουν να αποκομίσουν πολλά οφέλη, καθιστώντας την ηλεκτρονική τιμολόγηση την πιο έξυπνη επιλογή.

Αυτή τη στιγμή η ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι υποχρεωτική μόνο για συναλλαγές με το δημόσιο. Αν η επιχείρησή σας εξειδικεύεται στη χονδρική, τότε δεν έχει λόγο να υιοθετήσει σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, σωστά; Λάθος. Εφαρμόζοντας από σήμερα μία λύση ηλεκτρονικής τιμολόγησης, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται πρωτίστως στο B2B έχουν να αποκομίσουν πολλά οφέλη, καθιστώντας την ηλεκτρονική τιμολόγηση την πιο έξυπνη επιλογή.

Τι ΔΕΝ είναι ηλεκτρονική τιμολόγηση

Με τον όρο ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν αναφερόμαστε απλά στην ανταλλαγή αρχείων (π.χ. τιμολογίων) μέσω email μεταξύ μίας επιχείρησης και των συνεργατών της. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση αναφέρεται στην ανταλλαγή παραστατικών με δομημένο τρόπο, όπως αυτός καθορίζεται από συγκεκριμένα ελληνικά και ευρωπαϊκά πρότυπα, και έπειτα στην αποστολή τους, στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Ο κατάλληλος συνεργάτης για ηλεκτρονική τιμολόγηση

Για να αξιοποιήσετε τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης δεν έχετε παρά να ψηφιοποιήσετε αυτή τη διαδικασία. Επιλέγοντας την κορυφαία λύση EINVOICING της SOFTONE IMPACT, μπορείτε άμεσα να μπείτε κι εσείς στον κόσμο της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και να επωφεληθείτε με πολλούς τρόπους.

Όφελος #1: Πολύπλευρη εξοικονόμηση

Ο σημαντικότερος λόγος για να εφαρμόσετε από σήμερα την ηλεκτρονική τιμολόγηση στην επιχείρησή σας είναι για να κερδίσετε τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήματα. Με το EINVOICING μπορείτε να αποστέλλετε απευθείας τα τιμολόγια στους πελάτες σας, τη στιγμή της έκδοσης, ενώ παράλληλα τα διαβιβάζει σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA, έτσι ώστε να καλύπτεται άμεσα η υποχρέωση αποστολής τους. Αυτοματοποιώντας δύο διαδικασίες που διαφορετικά θα απαιτούσαν αρκετό χρόνο, εξοικονομείτε χρήματα και κερδίζετε χρόνο. Επιπλέον άμεση αποστολή τιμολογίων στους πελάτες και τους συνεργάτες σας, οδηγεί στην γρηγορότερη εξόφλησή τους καθώς εξαλείφεται η ανάγκη για follow-up επικοινωνία ώστε να εισπράξετε τα χρήματά σας.

Όφελος #2: Καλύτερη εμπειρία για τους συνεργάτες σας

Υιοθετώντας το EINVOICING της SOFTONE IMPACT προσθέτετε ακόμα μεγαλύτερο επαγγελματισμό στις δραστηριότητές σας. Οι συναλλαγές με τις επιχειρήσεις που συνεργάζεστε γίνονται ταχύτερα, κάτι που διευκολύνει τη διαχείρισή τους τόσο από εσάς όσο και από τους παραλήπτες των παραστατικών. Αυτό σημαίνει πως κάθε συναλλαγή κυλά απρόσκοπτα, εξαλείφοντας την πιθανότητα λάθους, γεγονός που προσφέρει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στη σχέση σας με τους συνεργάτες σας.

Όφελος #3: Αυτόματη συμμόρφωση με τη νομοθεσία

Αν και η ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν είναι ακόμη υποχρεωτική για τις B2B συναλλαγές, τον Ιούλιο 2024, η κυβέρνηση κατέθεσε αίτημα στην Κομισιόν για την καθολική εφαρμογή του μέτρου σε όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα πιθανότατα στο δεύτερο μισό του 2025. Με το EINVOICING δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς το λογισμικό αναβαθμίζεται αυτόματα από τον πάροχο, ώστε να είναι πάντα ενημερωμένο σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις. Εσείς δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα! Η πλατφόρμα λειτουργεί στο cloud και οι αναβαθμίσεις γίνονται αυτόματα από τη SOFTONE IMPACT.

Όφελος #4: Ασφάλεια και πρόσβαση 24/7

Η λύση cloud στην οποία βασίζεται το EINVOICING είναι το Microsoft Azure. Αυτό σας εξασφαλίζει πως μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα παραστατικά σας από όποια συσκευή σάς εξυπηρετεί, όπου κι αν βρίσκεστε, ανά πάσα στιγμή της ημέρας. Επιπλέον, η λύση της SOFTONE IMPACT είναι πιστοποιημένη με ISO (9001 & 27001) για την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων, διασφαλίζοντας έτσι την προστασία των δεδομένων της επιχείρησής σας. Παράλληλα, η SOFTONE IMPACT παρέχει λύσεις που πληρούν τα υψηλότερα διεθνή πρότυπα ποιότητας και αξιοπιστίας, προσφέροντάς σας την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε.

Και είστε έτοιμοι για το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής

Παραπάνω μιλήσαμε για αλλαγές στη νομοθεσία και πώς το EINVOICING της SOFTONE IMPACT σας βοηθά να συμμορφώνεστε άμεσα με τις εκάστοτε ρυθμίσεις. Μία τέτοια αλλαγή έρχεται σύντομα και αφορά τα Δελτία Αποστολής! Με βάση τα όσα γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή, από 1η Δεκεμβρίου 2024 το Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής γίνεται υποχρεωτικό για συγκεκριμένους κλάδους, ενώ από την Άνοιξη του 2025 θα γίνει υποχρεωτικό για όλους. Η SOFTONE IMPACT αποδεικνύει εμπράκτως τα γρήγορα αντανακλαστικά της καθώς υποστηρίζει ήδη την ηλεκτρονική έκδοση παραστατικών διακίνησης.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός γίνεται εύκολος

Περνώντας στην εποχή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τις συναλλαγές σας με το EINVOICING της SOFTONE IMPACT, επιταχύνετε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας. Αυτό σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε όλα τα οφέλη που είδαμε παραπάνω, και να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μάθετε περισσότερα στο www.einvoicing.gr

Advertorial

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider