Υπερβολικοί τίτλοι στα ΜΜΕ: Τι προκαλούν στον εγκέφαλό μας;

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Υπερβολικοί τίτλοι στα ΜΜΕ: Τι προκαλούν στον εγκέφαλό μας;
Τα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα συχνά εστιάζουν στους κινδύνους και τις καταστροφές, παραμελώντας τις πιθανές λύσεις.

Το 70% των ενηλίκων υποφέρει από άγχος εξαιτίας των καταστροφικών ειδήσεων που προβάλλονται στα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα. Οι τίτλοι που γράφονται σε εφημερίδες και site έχουν κάνει τη Generation Ζ να βιώνει μια συνεχή κατάσταση ανησυχίας, βλέποντας την καθημερινότητά της να πλημμυρίζει από ειδήσεις για κλιματική κρίση, πολέμους και κινδύνους της τεχνητής νοημοσύνης.

Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο κανείς εκτίθεται σε ειδήσεις ή βίντεο που εστιάζουν σε τέτοιες απειλές, τόσο περισσότερο ενισχύεται το συναίσθημα της ανησυχίας. Σύμφωνα με έρευνα της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, το 70% των ενηλίκων νιώθει άγχος λόγω των παγκόσμιων προβλημάτων, ενώ η Generation Ζ ανησυχεί ολοένα και περισσότερο για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και της πολιτικής αστάθειας.

Η επίδραση των υπερβολικών τίτλων

Τα μέσα ενημέρωσης και τα κοινωνικά δίκτυα συχνά εστιάζουν στους κινδύνους και τις καταστροφές, παραμελώντας τις πιθανές λύσεις. Αυτή η υπερβολή προκαλεί στους ανθρώπους την αίσθηση ότι τα προβλήματα είναι ανυπέρβλητα.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider