Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό από μηχανήματα που «τρώνε» το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό από μηχανήματα που «τρώνε» το ηλεκτρονικό εισιτήριο
Μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία της Αθήνας εκτός των σταθμών του μετρό, παρουσιάζουν αλλεπάλληλα προβλήματα με πιο συχνό εκείνο της μη εκτύπωσης του εισιτηρίου, χωρίς ωστόσο να επιστρέφονται τα χρήματα.

Για μηχανήματα που υπολειτουργούν και αστοχίες στον τρόπο έκδοσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου κάνουν λόγο πολίτες, καταγγέλλοντας στο insider.gr αναφέρουν ότι κάποια μηχανήματα «τρώνε κέρματα» χωρίς να εκτυπώνουν εισιτήριο.

Όπως αναφέρουν καταναλωτές, μιλώντας στο insider.gr, κάποια μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που έχουν τοποθετηθεί σε διάφορα σημεία της Αθήνας εκτός των σταθμών του μετρό, παρουσιάζουν αλλεπάλληλα προβλήματα με πιο συχνό εκείνο της μη εκτύπωσης του εισιτηρίου, χωρίς ωστόσο να επιστρέφονται τα χρήματα. Επιβάτες κατήγγειλαν ότι το μηχάνημα στην πλατεία Παγκρατίου (Άλσος Παγκρατίου), παρ΄ όλο που εμφανίζει τη δυνατότητα επιλογής αγοράς εισιτηρίου (και εκτύπωσης), τελικά κρατάει τα χρήματα και εκτυπώνει μόνο την απόδειξη χωρίς το εισιτήριο. Άλλες φορές πάλι, σύμφωνα με τις ίδιες καταγγελίες, κολλάνε κέρματα στον κερματοδέκτη με αποτέλεσμα να παραμένει για πολλές ώρες σε αχρησία το μηχάνημα. «Το φαινόμενο αυτό είναι αρκετά συχνό με αποτέλεσμα να αποτελεί πλέον "κοινό μυστικό" στις γειτονιές του Παγκρατίου ότι "το μηχάνημα τρώει τα εισιτήρια" ενώ σύμφωνα με καταγγελίες έχουν γίνει πολλές φορές τηλεφωνικές οχλήσεις στον αρμόδιο φορέα για το θέμα αυτό», αναφέρει κάτοικος του Παγκρατίου.

Ακόμη, κατά την θερινή (τουριστική περίοδο), στον σταθμό του Συντάγματος, σύμφωνα με τις κάποιους επιβάτες, μηχανήματα «έτρωγαν» τα κέρματα των τουριστών, οι οποίοι καθώς δεν σε θέση να εκτιμήσουν που έπρεπε να απευθυνθούν σε μια τέτοια περίπτωση, απλώς αποχωρούσαν απογοητευμένοι.

Πάντως, όσον αφορά στους Έλληνες καταναλωτές, αξίζει να αναφερθεί ότι το γραφείο κίνησης είναι αρκετά πρόθυμο να βοηθήσει σε περιπτώσεις που το μηχάνημα «τρώει» το εισιτήριο και με την επίδειξη της απόδειξης, το εισιτήριο αντικαθίσταται.

Χαρακτηριστικό ωστόσο είναι το γεγονός ότι, σύμφωνα με άλλες δύο καταγγελίες, υπάλληλοι του μετρό, του ηλεκτρικού αλλά και του ΟΑΣΑ (πρόσφατα συνέβη στον ηλεκτρικό της Κηφισιάς αλλά και στην αφετηρία των λεωφορείων για αεροδρόμιο στο Σύνταγμα) προειδοποιούν τους επιβάτες να φυλάσσουν τις αποδείξεις καθώς πολλές φορές το εισιτήριο «δεν πιάνει» στο μηχάνημα.

Παρά το γεγονός ότι τα μηχανήματα είναι φυσιολογικό να χαλούν, καταναλωτές αναφέρουν ότι η χρήση των μηχανημάτων είναι δυσχερής καθώς όταν δεν υπάρχει δυνατότητα έντυπης έκδοσης δεν υπάρχει με έναν σαφή τρόπο σχετική ένδειξη (κάποιες φορές ακόμη και όταν δεν υπάρχει χαρτί, υπάρχει η επιλογή της αγοράς προϊόντος και όχι απλώς της επαναφόρτισης).

Φυσικά, σε αυτό το σημείο δεν μπορεί να λησμονηθεί και η άστοχη σήμανση που υπάρχει στα μηχανήματα έκδοσης όσον αφορά στα χαρτονομίσματα όπου υπάρχει φωτογραφία με 50ευρα και 20ευρα ενώ το μηχάνημα δεν δέχεται 50ευρα με αποτέλεσμα να μπερδεύεται άσκοπα το επιβατικό κοινό και ειδικά οι τουρίστες , οι οποίοι σε τέτοιες περιπτώσεις βασίζονται αρκετά στις φωτογραφικές απεικονίσεις.

Αν στην κακή λειτουργία μέρους των μηχανημάτων προστεθεί και το γεγονός ότι αρκετά συχνά, σε κάποιους σταθμούς μετρό γίνονται ανακοινώσεις περί μη λειτουργίας του ανελκυστήρα, τότε γίνεται αντιληπτό ότι η μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς γίνεται μετ’ εμποδίων και αυτό δυστυχώς αφορά και άτομα με κινητικά προβλήματα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider