Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών στο α' εξάμηνο του 2019

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Παπουτσάνης: Αύξηση κερδών στο α' εξάμηνο του 2019
Η εξαγωγική δραστηριότητα της Παπουτσάνης ενισχύθηκε στο εξάμηνο κατά 37% σε σχέση με το 2018.

Αυξήθηκαν τα κέρδη στο α' εξάμηνο του 2019 για την εταιρεία Παπουτσάνης με τη διοίκησή της να εκφράζει θετικές εκτιμήσεις για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στα 0,6 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,38 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 0,79 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,52 εκατ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2018.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) άγγιξαν τα 1,71 εκατ. ευρώ, έναντι 1,32 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένα κατά 29%.

Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 14,4 εκατ. ευρώ, έναντι 12 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2018, σημειώνοντας αύξηση 20%. Η ανάπτυξη αυτή οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στην αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Παπουτσάνης. Ιδιαίτερη αύξηση κατέγραψαν η κατηγορία παραγωγής προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό και η κατηγορία ξενοδοχειακών προϊόντων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας ενισχύθηκε στο εξάμηνο κατά 37% σε σχέση με το 2018, με το σύνολο των εξαγωγών να ανέρχονται σε 6,7 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 47% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Τα μεικτά κέρδη επηρεάστηκαν θετικά από την ανάπτυξη πωλήσεων και διαμορφώθηκαν σε 4,1 εκατ. ευρώ, έναντι 3,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2018, καταγράφοντας αύξηση 24%. Το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε και ανήλθε σε 29%, έναντι 28% στο πρώτο εξάμηνο του 2018.

Οι φόροι που βάρυναν το αποτέλεσμα, ύψους 182 χιλ. ευρώ, αφορούν αποκλειστικά αναβαλλόμενο φόρο, που δεν θα καταβληθεί εντός της επόμενης χρήσης 2019 και άρα δεν θα επιβαρύνει ταμειακά την εταιρία.

  • Επισκόπηση ανά τομέα δραστηριότητας

Το 19% του συνολικού κύκλου εργασιών αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, το 36% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 30% παραγωγές τρίτων και το 15% πωλήσεις σαπωνομαζών.

Η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης (Olivia, Karavaki, Natura, Aromatics, HAIRCHIC κ.ά.) παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 3% το πρώτο εξάμηνο, η οποία προέρχεται κυρίως από το λανσάρισμα της νέας σειράς περιποίησης μαλλιών HAIRCHIC.

Στρατηγικός στόχος και προτεραιότητα για την Παπουτσάνης παραμένει η βελτίωση των συνολικών μεριδίων αγοράς. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από την ανάπτυξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, τις εξαγωγές και την περαιτέρω ενίσχυση σε συγκεκριμένες αγορές.

Σε ό,τι αφορά τα ξενοδοχειακά προϊόντα, η κατηγορία εμφανίζεται ενισχυμένη το πρώτο εξάμηνο του 2019 κατά 25%, γεγονός που οφείλεται στην τοποθέτηση των προϊόντων της Παπουτσάνης σε νέες ξενοδοχειακές μονάδες του εσωτερικού, αλλά και στη συνεχιζόμενη διεύρυνση συνεργασίας με πολυεθνική εταιρεία-ηγέτη στον χώρο. Η εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη νέων σειρών ξενοδοχειακών προϊόντων, όπως το νέο premium brand SARBACANE και η σειρά Papoutsanis Kids, η πρώτη ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά, που κυκλοφόρησαν τον Νοέμβριο του 2018.

Τέλος, η ανάληψη της διανομής των ξενοδοχειακών προϊόντων της L'Occitane στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα ενισχύσει περαιτέρω την θέση της εταιρείας στην αντίστοιχη ξενοδοχειακή αγορά για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Η κατηγορία προϊόντων τρίτων και ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζει αύξηση 40% το α' εξάμηνο του 2019, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018, βελτίωση που προέρχεται από νέες συνεργασίες και τη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών με πελάτες κυρίως στο εξωτερικό.

Η Παπουτσάνης συνεχίζει να επενδύει στη διεύρυνση και στην επέκταση των συνεργασιών της, τόσο με μεγάλες επιχειρήσεις λιανικής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όσο και με κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) για την παραγωγή των προϊόντων τους για ευρωπαϊκές χώρες που προβλέπεται να οδηγήσουν σε σημαντική ανάπτυξη της κατηγορίας κατά το τρέχον και τα επόμενα έτη.

Τέλος, στις σαπωνόμαζες, στο εξάμηνο, καταγραφηκε ανάπτυξη 9%, οδηγούμενη κυρίως από τις εξαγωγές. Η εταιρεία έχει αναπτύξει σημαντική τεχνογνωσία για την παραγωγή ειδικών τύπων σαπωνόμαζας, βάσει της οποίας ενισχύει συνεχώς τις πωλήσεις και τα μερίδιά της σε χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία και χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης. Εξαγωγές πραγματοποιούνται, ακόμη, σε χώρες, όπως η Νέα Ζηλανδία, η Αυστραλία και το Μεξικό.

Η Παπουτσάνης θα συνεχίσει να επενδύει στην Έρευνα και την Καινοτομία μέσα από προγράμματα που υλοποιεί για την ανάπτυξη της συγκεκριμένης δραστηριότητας και να αξιολογεί επιχειρηματικές ευκαιρίας συνεργασίας στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider