Συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ και 11 νέα καταστήματα σε βάθος τριετίας περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της Lidl Ελλάς μέχρι το 2023.
Όπως επεσήμανε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης, ως προς τα καταστήματα, το πλάνο προβλέπει μέχρι τον Φεβρουάριο, 2 νέα καταστήματα στην Αθήνα. Για το 2021 ο στόχος τα είναι τα 4 καταστήματα και για το 2022 άλλα 5. Παράλληλα δρομολογείται και η δημιουργία νέου Logistic Center.
Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας, όπως σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης η εταιρεία προχώρησε «στον μέγιστο δυνατό ψηφιακό μετασχηματισμό, ώστε να θωρακίσουμε την επιχειρησιακή μας συνέχεια. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει πολλά και σημαντικά βήματα προς την ευρύτερη ψηφιακή κατεύθυνση της Lidl Ελλάς».
Ένα ακόμα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί και το Lidl Plus ένα καινοτόμο πρόγραμμα πιστότητας που θα λανσάρει πανελλαδικά η εταιρεία τη Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου.
«Πιστότητα για εμάς σημαίνει να ανταμείβουμε τον καταναλωτή για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει. Και παράλληλα, να προσαρμοζόμαστε στρατηγικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του. Κυρίως με προσφορές σε προϊόντα, που θα είναι πρώτα στη λίστα των αυριανών αγορών του» τόνισε.
Ο κ. Ανδρεανίδης αναφέρθηκε στην περίοδο του πρόσφατου lockdown σημειώνοντας ότι η εταιρεία προχώρησε σε 450 νέες προσλήψεις. «Όχι για την κάλυψη έκτακτων αναγκών. Αλλά γιατί αποφασίσαμε να προσφέρουμε, στην αιχμή μιας πρωτοφανούς κρίσης, μόνιμες θέσεις απασχόλησης» τόνισε χαρακτηριστικά. Επεσήμανε παράλληλα ότι «ο μέσος όρος εξόφλησης προμηθευτών μας παραμένει στις 62 ημέρες. Ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι 122 ημέρες».
Αναφορικά με την κινητικότητα που παρετηρείται στον κλάδο, ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς ρωτήθηκε και για την ρώσικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ MERE η οποία φαίνεται ότι δρομολογεί την είσοδό της στην ελληνική αγορά με τον ίδιο να σημειώνει ότι «κάθε ανταγωνιστής είναι καλοδεχούμενος. Είναι προς όφελος του καταναλωτή η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών».
Αύξηση τζίρου 8,8% το 2019
Όσον αφορά στο 2019 η εταιρεία κινήθηκε με βελτιωμένους δείκτες σε όλα τα επίπεδα ενώ και το 2020, σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, κινείται με θετικό πρόσημο.
«Διευρύναμε την πελατειακή μας βάση. Αυξήσαμε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα. Αλλά και «μεγαλώσαμε» το καλάθι των αγορών. Όλα αυτά συντέλεσαν ώστε να πετύχουμε σημαντική αύξηση στον τζίρο μας και να κλείσουμε θετικά, σε ποσοστό 8,8%. Η συνολική προστιθέμενη αξία που προσφέραμε στην ελληνική οικονομία ήταν 811 εκ. ευρώ που αντιστοιχεί στο 0,43% του ΑΕΠ» σημείωσε ο κ. Ανδρεανίδης.
Παράλληλα το 2019 η Lidl Ελλάς συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων.
«Τους δίνουμε τη δυνατότητα να εξάγουν απευθείας τα προϊόντα τους σε 28 ευρωπαϊκές χώρες, όπου υπάρχουν καταστήματα Lidl. Παράλληλα, να προβάλλονται μέσα από τις Ελληνικές θεματικές εβδομάδες Eridanous» επεσήμανε ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς εξηγώντας ότι ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών, από την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων για τις θεματικές εβδομάδες Eridanous ανήλθε σε 51 εκατ. ευρώ για το 2019.
Tέλος αναφέρθηκε σε δύο σημαντικές πρωτοβουλίες που όπως είπε «χαιρετίζουν την Ελλάδα του 2021: Τους δικούς μας «Ήρωες» στη Βιώσιμη Ανάπτυξη και την Κοινωνία των Πολιτών».