Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος): Η δυναμική των εξαγωγών και τα επόμενα σχέδια

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ελληνικά Γαλακτοκομεία (Όλυμπος): Η δυναμική των εξαγωγών και τα επόμενα σχέδια
Στην περαιτέρω ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού, με ναυαρχίδες τη φέτα, το γιαούρτι, τους χυμούς και το τσάι, τέσσερις αμιγώς ελληνικές κατηγορίες προϊόντων στοχεύει η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία («Ολυμπος», ΤΥΡΑΣ Ροδόπη κ.ά.).

Στην περαιτέρω ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού, με ναυαρχίδες τη φέτα, το γιαούρτι, τους χυμούς και το τσάι, τέσσερις αμιγώς ελληνικές κατηγορίες προϊόντων στοχεύει η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία («Ολυμπος», ΤΥΡΑΣ Ροδόπη κ.ά.), η οποία το 2020 είδε το 50% του τζίρου της, συνολικά 202 εκατ. ευρώ να πραγματοποιείται σε ξένες αγορές.

Σύμφωνα με όσα επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας στο insider.gr τα βασικά προϊόντα με τη μεγαλύτερη δυναμική για την εταιρεία είναι τα γαλακτοκομικά, δηλαδή το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι. Σημαντικό όμως ρόλο στην πορεία της Εταιρείας, η οποία έχει παρουσία σε 47 χώρες στον κόσμο, σε Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ασία και Αυστραλία, αποτελεί η ανάπτυξη νέων μη γαλακτοκομικών προϊόντων προστιθέμενης διατροφικής αξίας, όπως οι φυσικοί χυμοί, τα φυτικά ροφήματα, τα φυτικά επιδόρπια και το ελληνικό τσάι του βουνού.

Σημειώνεται πως οι πωλήσεις εξωτερικού, οι οποίες οφείλονται αφενός σε εξαγωγές προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα, αφετέρου σε πωλήσεις προϊόντων του ομίλου που παράγονται στις μονάδες της σε Ρουμανία και Βουλγαρία, κατέγραψαν αύξηση το 2020 σε σύγκριση με το 2019 κατά 18,13%.

Η επέκταση σε νέες κατηγορίες το 2020

Μέσα στο 2020 η Ελληνικά Γαλακτοκομεία επεκτάθηκε και στην κατηγορία των αναψυκτικών μέσω της εξαγοράς της εταιρείας Κλιάφα καθώς και σε εκείνη του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού με την εξαγορά της Δουμπιά.

Η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει στο insider.gr πως οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν αρχικά, ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων Κλιάφα και Δουμπιά στο οργανωμένο λιανεμπόριο ενώ αναμένεται το άνοιγμα του χονδρεμπορίου.

Αναφορικά με την Δουμπιά η εταιρεία στοχεύει κυρίως στις εξαγωγές των προϊόντων καθώς ,όπως επισημαίνεται, η αγορά του φυσικώς ανθρακούχου νερού στην Ελλάδα είναι ακόμα αρκετά περιορισμένη. Από την άλλη πλευρά, στις εγκαταστάσεις της Κλιάφα πραγματοποιούνται επενδύσεις με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας έτσι ώστε η εταιρεία να προετοιμαστεί κατάλληλα για τις κανονικές συνθήκες ζήτησης που θεωρεί ότι θα υπάρξουν μέχρι το καλοκαίρι.

Σημειώνεται τέλος ότι το 2020, ότι σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες η εταιρεία, η αξία των επενδύσεων, συμπεριλαμβανομένων και των εξαγορών των δύο παραπάνω εταιρειών, ανήλθε στα 37 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 54,17% σε σχέση με το 2019.

Διαβάστε επίσης:

Ταράζει τα νερά η «Όλυμπος»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider