Παράταση δύο εβδομάδων πήρε ο διαγωνισμός της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο σηματοδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, ύψους 56,73 εκατ. ευρώ (45,75 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Η δημοπράτηση του έργου επρόκειτο να πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου, ωστόσο η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε περισσότερο χρόνο στη διαδικασία. Ως νέα ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίζεται η 25/02/2021. Η χρηματοδότηση του έργου καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ.
Θεωρείται σημαντικό έργο γιατί με την ολοκλήρωσή του ανοίγει ο δρόμος και για την επανέναρξη διεθνών επιβατικών δρομολογίων με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.
Ειδικότερα, η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στη μετάθεση ημερομηνιών για τον διαγωνισμό του έργου: «ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ETCS–LEVEL1ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ –ΕΙΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 37 ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΡΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ» (Α.Δ. 713).
Η αρχή του έργου οριοθετείται στον Σ.Σ. ΤΧ1 (είσοδος από ΤΧ2) και το τέλος στον σταθμό Ειδομένης (Χ.Θ. 77+521 – πέρας Σ.Σ. Ειδομένης). Στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής. Το συνολικό μήκος του άξονα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη (ΤΧ1) – Ειδομένη (μέσω της νέας παραλλαγής Πολυκάστρου – Ειδομένης), στo οποίo θα εγκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS είναι περίπου 70,5 χιλιόμετρα.