Οι New York Times «αφήνουν» τις ειδήσεις και πιάνουν... τα παιχνίδια

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οι New York Times «αφήνουν» τις ειδήσεις και πιάνουν... τα παιχνίδια
Οι όροι με τις περισσότερες αναζητήσεις στο site των New York Times για την χρονιά που μας πέρασε, δεν είναι «Τραμπ» ή «κορονοϊός», αλλά «σταυρόλεξα» και «Spelling Bee».

Οι όροι με τις περισσότερες αναζητήσεις στο site των New York Times για την χρονιά που μας πέρασε, δεν είναι «Τραμπ», «Μπάιντεν», ή «κορονοϊός», ήταν «σταυρόλεξα» και «Spelling Bee», το όνομα του διαδικτυακού παιχνιδιού λέξεων της αμερικανικής εφημερίδας.

Σύμφωνα με το Bloomberg, τα παιχνίδια αυτά είναι τμήμα της προσπάθειας της εφημερίδας να πάρει μερίδιο από την αγορά των παιχνιδιών κινητών τηλεφώνων, αξίας 100 δισ. δολαρίων για παιχνίδια κινητών, καθώς εντείνεται η πίεση για διαφοροποίηση πέρα από τον χώρο των ειδήσεων. Εξάλλου, μετά το τέλος της προεδρίας Τραμπ, η εφημερίδα προειδοποίησε πως τα κέρδη από τις συνδρομές δεν πρόκειται να συνεχιστούν στους ίδιους ρυθμούς με πέρυσι, κι έτσι στρέφεται προς την αγορά των παιχνιδιών για να διατηρήσει το momentum της.

insider

 

Ειδικότερα, οι NY Times σχεδιάζουν να επενδύσουν περισσότερα χρήματα παρά ποτέ σε αυτά τα παιχνίδια και γι' αυτό ενέταξαν στο δυναμικό τους  τον Jonathan Κnight, ο οποίος είναι γνωστός γιατί έκανε διάσημα παιχνίδια, όπως το Words With Friends και το Farmville, όταν εργαζόταν στη Zynga. H δουλειά του Knight είναι να βοηθήσει τους NY Times να διευρύνουν την γκάμα των παιχνιδιών, πέρα από αυτά που ήδη έχουν, με τον ίδιο να σχεδιάζει προσλήψεις σε engineering, παραγωγή, design και άλλους δημιουργικούς ρόλους.

«Θα ήταν εύκολο να προσθέταμε απλά όλο και περισσότερα puzzles στο site μας – σαν κι αυτά που μπορείς να βρεις οπουδήποτε αλλού – αλλά στην πραγματικότητα θέλουμε να δημιουργήσουμε αυθεντικές εμπειρίες», δήλωσε ο Κnight. 

insider

Οι NY Times δεν σχεδιάζουν να γίνουν μεγαθήριο στον χώρο των παιχνιδιών και θα ήταν δύσκολο να αποτιμηθεί αυτή η αγορά ξεχωριστά από τις ειδησεογραφικές δραστηριότητες, σχολίασε στο Bloomberg ο John Belton, αναλυτής της Evercore ISI, ωστόσο οι επενδυτές βλέπουν πως ο δημοσιογραφικός κολοσσός που μετά 170 χρόνιας ζωής, έχει λαμπρό ψηφιακό μέλλον. 

Παράλληλα, η αμερικανική εφημερίδα σχεδιάζει να επενδύσει στη μαγειρική. Σημειώνεται πως οι ενεργοί συνδρομητές για τα παιχνίδια έφτασαν τους 840.000 έως το τέλος του 2020, αύξηση 40% από το τέλος του 2019. Τα παιχνίδια είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη συνδρομή των NY Times, ενώ ακολουθεί η σελίδα της μαγειρικής με 726.000 συνδρομητές. Οι συνδρομητές της ειδησεογραφικής σελίδας ανέρχονται σε 5,1 εκατ.. 

Το 2020 πάνω από 28 εκατ. άνθρωποι έπαιξαν κάποιο από τα παιχνίδια της εφημερίδας, αυξάνοντας τον αντίστοιχο αριθμό του 2019 κατά 16%. Μέσα στο 2020, η μετοχή της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 61%, καταγράφοντας την 4η διαδοχική χρονιά κερδών, ενώ έως τώρα φέτος, σημειώνει πτώση 3%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider