Κατά κάποιες πλευρές της αγοράς ήταν αναμενόμενο να «ξεσπάσει». Ο λόγος για τη «μάχη των ταχυμεταφορών» για τις ταχυδρομικές αποστολές μεγάλων οργανισμών, κατά βάση του Δημοσίου, όπως η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, εταιρείες αερίου κ.α., ή αλλιώς, όπως την χαρακτηρίζουν στην αγορά, τη «μάχη των couriers». Η οποία βέβαια, «φουντώνει» όταν πρόκειται για οργανισμούς του Δημοσίου καθώς αυτοί είναι υποχρεωμένοι να προχωρούν σε διαγωνιστικές διαδικασίες και όχι σε απευθείας αναθέσεις.
Η προσπάθεια της ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές να ξαναμπεί στο «παιχνίδι», διεκδικώντας σε σχετικούς διαγωνισμούς την ανάληψη σχετικών υπηρεσιών για την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών περισυλλογής, διαλογής, διακίνησης και διανομής των ταχυδρομικών αποστολών σε όλη τη ελληνική επικράτεια, επόμενο ήταν να ενεργοποιήσει τα αντανακλαστικά του ιδιωτικού τομέα, όπως για παράδειγμα της ACS του ομίλου Φέσσα αλλά και άλλων σχημάτων.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν άνθρωποι του χώρου οι οποίοι κάνουν λόγο για συνεχείς κόντρες σε μια σειρά από διαγωνισμούς, με εκατέρωθεν προσφυγές ανάμεσα σε ΕΛΤΑ και ιδιώτες, που υποβάλλονται στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ), με ενστάσεις για όρους διαγωνισμών, με προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας με αποτέλεσμα διαγωνισμοί και εξελίξεις να φρενάρουν επ’ αόριστον μέχρι να εκδοθεί η σχετική απόφαση ή και να παρατηρηθούν προβλήματα στην παράδοση λογαριασμών.
Τέτοιες κόντρες έχουν ξεσπάσει, στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, τόσο όσον αφορά στον διαγωνισμό ταχυδρομικών υπηρεσιών της ΔΕΗ συνολικού ύψους 17,5 εκατ. ευρώ, όσο και αναφορικά με αντίστοιχο project της ΕΥΔΑΠ. Όπου μάλιστα, παρουσιάστηκαν και συγκεκριμένα προβλήματα, για παράδειγμα σε ορισμένους λογαριασμούς λιανικής της ΕΥΔΑΠ, οι οποίοι δεν έχουν ακόμη διανεμηθεί. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα προκύψει πρόβλημα για τους καταναλωτές, ωστόσο, δημιουργείται στην αγορά και στους καταναλωτές μια αναστάτωση ενώ οι σχετικοί διαγωνισμοί «κολλάνε» λόγω των εκατέρωθεν προσφυγών και ενστάσεων.
Να σημειωθεί ότι πρόσφατα, όπως είχε αναδείξει το insider, το Δ.Σ. της ΕΥΔΑΠ είχε προχωρήσει και σε ανακήρυξη της εταιρείας «Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε.» ως προσωρινού αναδόχου για την Παροχή Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, έναντι προσφοράς σχεδόν 3 εκατ. ευρώ, για χρονική διάρκεια ενός (1) έτους από την υπογραφή της σύμβασης. Επίσης, από τον περασμένο Ιανουάριο είχε αναφερθεί στον διαγωνισμό που «τρέχει» η ΔΕΗ αναφορικά με την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών (εκτιμώμενης ποσότητας 39 εκατομμυρίων φακέλων) σ’ όλη την επικράτεια και στην επικείμενη κόντρα ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές και ιδιωτών.