Κλουκίνας - Λάππας: Mε «οδηγό» το e-shop οι πωλήσεις εξαμήνου – Τα επόμενα πλάνα της εταιρείας

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κλουκίνας - Λάππας: Mε «οδηγό» το e-shop οι πωλήσεις εξαμήνου – Τα επόμενα πλάνα της εταιρείας
Το e-shop της Κλουκίνας - Λάππας παραμένει πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα ενώ οι συνολικές πωλήσεις το α' εξάμηνο κατέγραψαν αύξηση 17% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020 και 4,70% σε σχέση με το του 2019.

Ακόμη και μετά το άνοιγμα της αγοράς, οι Οnline πωλήσεις της εταιρείας Κλουκίνας - Λάππας συνεχίζονται σε υψηλούς ρυθμούς καθώς το e-shop της παραμένει πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα και μάλιστα με σημαντική διαφοροποίηση του ποσοστού συμμετοχής στο σύνολο, από το δεύτερο στη σειρά.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε την Πέμπτη η εταιρεία, οι πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2021 κατέγραψαν αύξηση 17% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020 αλλά και 4,70% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019, δηλαδή προ πανδημίας και μέτρων. Τα αποτελέσματα αυτά και σε συνδυασμό με την άρση των περιορισμών στην αγορά, δημιουργούν συγκρατημένη αισιοδοξία στη διοίκηση της εταιρείας για το υπόλοιπο και κατ΄ επέκταση το σύνολο του έτους ενώ σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα εκτιμάται ότι το δεύτερο εξάμηνο, το ποσοστό συμμετοχής του, εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει στο 14% - 15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις.

Υπενθυμίζεται ότι το e-shop της Mothercare, όταν επιβλήθηκαν τα πρώτα περιοριστικά μέτρα το 2020, μετρούσε μόλις 9 μήνες λειτουργίας και μέσα σε λίγο διάστημα, από τις 100 παραγγελίες ημερησίως, κλήθηκε να εξυπηρετεί 1.000 μέσα σε μία μέρα σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει η CEO της εταιρείας, Βιολέτα Λάππα κατά τη διάρκεια πρόσφατης διαδικτυακής εκδήλωσης. Η κ. Λάππα είχε επισημάνει παράλληλα ότι μετά τις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στην πανδημία τα δύο κανάλια (φυσικά καταστήματα και e-shop) έρχονται και συμπληρώνουν το ένα το άλλο και η πορεία τους θα αλλάζει ανάλογα με τις περιόδους κατά τη διάρκεια τους έτους.

Στα πλάνα της εταιρείας το επόμενο διάστημα περιλαμβάνεται ο επανασχεδιασμός του δικτύου των καταστημάτων της, η περαιτέρω επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η διατήρηση μεγάλων περιφερειακών καταστημάτων πλήρους συλλογής καθώς και μικρότερων σημείων πώλησης σε εμπορικούς δρόμους καθώς και η εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας που διαθέτει για τη δημιουργία σταθερού εισοδήματος. Πρόσφατα άλλωστε η Κλουκίνας- Λάππας προχώρησε στην εκμίσθωση καταστήματος ιδιοκτησίας της, συνολικής επιφάνειας 884 τ.μ. επί της Ερμού 44 στην Adidas ενώ στον ίδιο εμπορικό δρόμο διαθέτει ένα ακόμη κατάστημα συνολικής επιφάνειας 1.438 τ.μ. μισθωμένο στην εταιρεία ZARA.

Παράλληλα η εταιρεία εξετάζει ευκαιρίες για δημιουργία καταστημάτων σε νέα εμπορικά κέντρα ή σε υπάρχοντα που δεν είχε προηγούμενη παρουσία, για τα εμπορικά σήματα Mothercare και Early Learning Centre. Όπως ανάφερε η κ. Λάππα στο περιθώριο της αναβληθείσας Γενικής Συνέλευσης την Τετάρτη, η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Smart Park στα Σπάτα ενώ το κατάστημα Early Learning Centre στο Mall θα φιλοξενηθεί σε νέο χώρο.

Σημειώνεται τέλος ότι η Τακτική Γενική Συνέλευσης των Μετόχων της Εταιρείας ανεβλήθη μετά από σχετικό αίτημα που υπέβαλε και ζητώντας την παροχή διευκρινίσεων για ζητήματα της εταιρείας, ο μέτοχος κ. Λουκάς Σπεντζάρης, παριστάμενος διά αντιπροσώπων στη Τακτική Γενική Συνέλευση με 10.900.000 μετοχές της Εταιρείας και αντίστοιχα δικαιώματα ψήφου, ποσοστό 27,10% του συνόλου των μετοχών και των δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας. Η ημέρα συνέχισης της συνεδρίασης της τακτικής γενικής συνέλευσης ορίστηκε η Τετάρτη 14 Ιουλίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πώς εξελίχθηκαν οι online πωλήσεις για τα Mothercare

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider