Την πώληση της Tropicana και άλλων brands χυμών στη Βόρεια Αμερική, αντί 3,3 δισ. δολαρίων, αποκάλυψε η PepsiCo, καθώς επιχειρεί να απλοποιήσει το εύρος των προϊόντων της και να απομακρυνθεί από τα ποτά υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Τα εμπορικά σήματα απέκτησε η γαλλική εταιρεία private equity PAI Partners.
Η PepsiCo, η οποία εξαγόρασε την παρασκευάστρια χυμών το 1998 αντί σχεδόν 3,3 δισ. δολαρίων και την Naked Juice σχεδόν μία δεκαετία αργότερα αντί 150 εκατ. δολαρίων, θα διατηρήσει μερίδιο στη νέα κοινοπραξία και θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα διανομής στις ΗΠΑ για τα brands.
Η πώληση θα δώσει στην PepsiCo τα κεφάλαια που χρειάζεται να αναπτύξει και να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο υγιεινών σνακ και ποτών με μηδενική ζάχαρη, σημείωσε ο CEO, Ramon Laguarta, καθώς η εταιρεία εστιάζει σε πιο κερδοφόρα brands.