Η Tesla ετοιμάζει μια σημαντική αναβάθμιση του λογισμικού υποστήριξης οδηγού. Ο κορυφαίος ερευνητής ατυχημάτων των ΗΠΑ λέει ότι η κίνηση μπορεί να είναι πρόωρη.
Ο CEO Έλον Μασκ την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι οι οδηγοί θα μπορούν σύντομα να ζητήσουν μια βελτιωμένη έκδοση αυτού που η Tesla αποκαλεί «πλήρη ικανότητα αυτο-οδήγησης». Η αναβάθμιση αναμένεται να προσθέσει μια λειτουργία που προορίζεται να βοηθήσει τα οχήματα να περιηγηθούν στις πόλεις, διευρύνοντας τη σειρά εργαλείων υποστήριξης οδηγού που είχαν σχεδιαστεί κυρίως για αυτοκινητόδρομους.
Παρά το όνομά του, το Full Self-Driving δεν καθιστά τα αυτοκίνητα πλήρως αυτόνομα και η Tesla δίνει οδηγίες στους οδηγούς να παραμένουν σε εγρήγορση, με τα χέρια στο τιμόνι.
Η Τζένιφερ Χόμεντι, η νέα επικεφαλής του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, είπε ότι η Tesla δεν πρέπει να κυκλοφορήσει το εργαλείο οδήγησης στις πόλεις προτού αντιμετωπίσει αυτό που η υπηρεσία θεωρεί ως ελλείψεις ασφαλείας στην τεχνολογία της εταιρείας. Το NTSB, το οποίο ερευνά ατυχήματα και εκδίδει συστάσεις για την ασφάλεια αν και δεν θεσμικό χαρακτήρα, έχει παροτρύνει την Tesla να περιορίσει τους τρόπους με τους οποίους οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν τα εργαλεία αυτόματης οδήγησης.
«Βασικά ζητήματα ασφάλειας πρέπει να αντιμετωπιστούν προτού επεκταθούν σε άλλους δρόμους της πόλης και άλλες περιοχές», είπε σε συνέντευξή της. Η Χόμεντι εξέφρασε επίσης ανησυχία για το πώς δοκιμάζεται το λογισμικό της Tesla σε δημόσιους δρόμους. Η Χόμεντι χαρακτήρισε τη χρήση του όρου «Full Self-Driving» της Tesla «παραπλανητική και ανεύθυνη», προσθέτοντας ότι οι άνθρωποι δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο μάρκετινγκ παρά στις προειδοποιήσεις στα εγχειρίδια αυτοκινήτων ή στον ιστότοπο μιας εταιρείας. Στην περίπτωση της Tesla, αναφέρει, «έχει σαφώς παραπλανήσει πολλούς ανθρώπους να κάνουν κακοδιαχείριση και κατάχρηση της τεχνολογίας».