Τα 2,5 εκατ. δολάρια (2,16 εκατ. ευρώ) έφτασε ο πρώτος επενδυτικός γύρος χρηματοδότησης της ελληνικής startup Baresquare, ο οποίος ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Πλέον η εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των analytics σχεδιάζει να διευρύνει το πελατολόγιό της βοηθώντας περισσότερες εταιρείες να παίρνουν άμεσα σωστές αποφάσεις.
Όπως ανακοινώθηκε, του πρώτου επενδυτικού γύρου χρηματοδότησης 2.5 εκατομμυρίων δολαρίων, ηγήθηκε το Ευρωπαϊκό venture capital btov Partners. Ωστόσο στον γύρο συμμετείχαν και ο Μάριος Σταυρόπουλος, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Softomotive (πλέον Microsoft Power Automate μετά την εξαγορά της από τη Microsoft το 2020) και ο Κώστας Τζούμας, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Data Artisans (πλέον Ververica μετά την εξαγορά της από την Alibaba το 2019).
Όσο για τους στόχους που επιθυμεί να επιτύχει η εταιρεία μετά και την χρηματοδοτική ενίσχυσή της είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας και το γρήγορο άνοιγμα σε καινούργιες αγορές του εξωτερικού.
Ποια είναι η Baresquare
Να θυμίσουμε ότι η Baresquare, είναι μια ScaleUp startup του Δικτύου της Endeavor, που δραστηριοποιείται στον τομέα των analytics με διεθνές πελατολόγιο.
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αναλυτές και απλοί χρήστες χρησιμοποιούν τα data για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και τα προιόντα τους. Για την ακρίβεια με την βοήθεια αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης η action-driven analytics πλατφόρμα της Baresquare εντοπίζει κρυμμένα προβλήματα και ευκαιρίες βελτιστοποίησης στην επισκεψιμότητα των websites, στην ολοκλήρωση online συναλλαγών και στη γενικότερη ψηφιακή εμπειρία των χρηστών - για γρήγορη δράση και μέγιστη επίτευξη στόχων.
Η ομάδα της Baresquare ανέπτυξε τον τρόπο να εξάγει συμπεράσματα από πρωτογενή πληροφορία - ειδοποιήσεις σε απλό κείμενο και με προτεραιότητες. Η πλατφόρμα μαθαίνει ποιες ειδοποιήσεις βρίσκουν οι χρήστες σημαντικές και γίνεται συνεχώς καλύτερη.
Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία υπόσχεται στις σύγχρονες επιχειρήσεις να μην αναλώνουν την ενέργειά τους στην ανάλυση ατελείωτων δεδομένων, ώστε να εντοπίσουν προβλήματα και να βρουν λύσεις που θα τους δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
«Έχουμε παγκοσμίως παραλύσει από τον ασύλληπτο όγκο δεδομένων» δηλώνει ο Γιώργος Γρηγοριάδης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Baresquare. «Διαρκώς παράγουμε νέα δεδομένα και παραμένουμε απορροφημένοι στις οθόνες μας, ψάχνοντας απαντήσεις. Είναι αδύνατο να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη ανάλυση δεδομένων, και ακόμα παραπάνω, μια αίσθηση εμπιστοσύνης ότι τα ερμηνεύουμε σωστά και λαμβάνουμε σωστές αποφάσεις στις επιχειρήσεις και στις ζωές μας. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο καθότι δεν είναι δυνατό να συμβαδίσουμε με την ταχύτητα με την οποία παράγονται τα δεδομένα. Ακριβώς για αυτό τον λόγο η τεχνολογία της Baresquare διαβάζει ψηφιακά δεδομένα και ειδοποιεί αυτόματα τους χρήστες για προβλήματα και προτεινόμενες λύσεις. Παίρνουμε τον έλεγχο στα χέρια μας, ώστε τα δεδομένα να δουλεύουν ξανά προς όφελός μας, κι όχι το αντίστροφο».
Ο πιο πρόσφατος πελάτης της Baresquare, ένας όμιλος media με 454 εκατομμύρια αναγνώστες 26 εκδόσεων σε 32 χώρες, ανακάλυψε μέσα σε μερικές ώρες κρίσιμα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι ψηφιακοί επισκέπτες, τα οποία προηγουμένως θα έμεναν κρυμμένα για εβδομάδες προτού αναγνωριστούν προς επίλυση.
Στα δυνητικά σχέδιά της τα οποία θα υλοποιηθούν με την υποστήριξη της btov, η Baresquare θα πολλαπλασιάσει τον ρυθμό ανάπτυξης του προιόντος της και θα το κάνει διαθέσιμο σε περισσότερες εταιρείες, παρέχοντας έναν «24ωρο αναλυτή δεδομένων» σε επιχειρήσεις που δεν έχουν τμήμα αναλυτών. Ενώ σε αυτές που έχουν ήδη τμήμα ανάλυσης, η Baresquare θα απελευθερώσει χρόνο και ενέργεια ώστε οι ομάδες να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετα προβλήματα και λύσεις.
«Η btov Partners επενδύει σε τεχνολογίες που βελτιώνουν τις ζωές των ανθρώπων και βοηθούν τις επιχειρήσεις να καταφέρνουν περισσότερα. Είναι γνωστό ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις σαστίζουν μπροστά στο μέγεθος της πληροφορίας που είναι πλέον διαθέσιμο. Η τεχνολογία της Baresquare μειώνει τον πληροφοριακό θόρυβο και τις βοηθάει να δράσουν γρήγορα στα θέματα που έχουν σημασία. Η Baresquare δίνει στους πελάτες της ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα δεδομένα στον εργασιακό χώρο» δήλωσε από πλευράς του ο Florian Schweitzer, συνιδρυτής του επενδυτικού κεφαλαίου btov.