Σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά το γ' τρίμηνο του 2021 σημείωσε η γαλλική εταιρεία πολυτελών ειδών ένδυσης LVMH παρά το γεγονός πως η αύξηση των συνολικών εσόδων σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες δεν έπιασε τις επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου.
Όπως αναφέρει το Reuters, οι δραστηριότητες μόδας της LVMH ενισχύθηκαν στο τρίμηνο κατά 24%, καθώς εξαιρετικές επιδόσεις σημείωσαν μερικά από τα κορυφαία της brands όπως η Louis Vuitton και η Dior.
Μάλιστα, τα έσοδα από τις συγκεκριμένες δραστηριότητες στο τέλος του τριμήνου διαμορφώθηκαν 38% υψηλότερα από τα προ πανδημίας επίπεδα του 2019, ποσοστό αντίστοιχο με αυτό του α΄ εξαμήνου, γεγονός που δείχνει πως η βιομηχανία πολυτελών αγαθών έχει ανακάμψει δυναμικά από την υγειονομική κρίση, ακόμα κι αν δεν έχει επανεκκινήσει πλήρως η οικονομική δραστηριότητα σε όλους τους κλάδους.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του οικονομικού τμήματος της εταιρείας Jean-Jacques Guiony, η αύξηση των εσόδων στην ασιατική αγορά παρουσίασε σημάδια κάμψης εξαιτίας της εφαρμογής νέων περιοριστικών μέτρων για την πανδημία σε ορισμένες χώρες, χωρίς ωστόσο να παρατηρηθεί κάποια αξιοσημείωτη αλλαγή στην συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού στην Κίνα.
Στις ΗΠΑ, η LVMH κατέγραψε αύξηση των εσόδων της κατά 28%, ποσοστό μειωμένο σημαντικά σε σχέση με το 60% του πρώτου εξαμήνου, ενώ στην Ασία η αύξηση των εσόδων έφτασε στο 12%, όταν κατά το πρώτο εξάμηνο διαμορφώθηκε στα επίπεδα του 70%.