Η Netflix εκτιμά ότι το τελευταίο της χιτ, το «Squid Game» θα δημιουργήσει αξία σχεδόν 900 εκατ. δολαρίων για την εταιρεία, σύμφωνα με στοιχεία που έχει στην κατοχή του το Bloomberg, δείχνοντας το ρεύμα που μπορεί να προκαλέσει μία μόνο σειρά την εποχή του streaming.
Το Netflix διαφέρει από τα κινηματογραφικά στούντιο και τα τηλεοπτικά δίκτυα στο ότι δεν παράγει πωλήσεις στη βάση ενός μόνο τίτλου. Αντ' αυτού χρησιμοποιεί τον κατάλογό του και μια σταθερή ροή νέων ταινιών και σειρών για να δελεάζει πελάτες σε εβδομαδιαία βάση.
Ωστόσο, η εταιρεία διαθέτει έναν πλούτο στοιχείων αναφορικά με το τι παρακολουθούνν οι συνδρομητές της, τα οποία χρησιμοποιεί για να υπολογίσει την αξία που παράγουν μεμονωμένα προγράμματα.
Το «Squid Game» ξεχωρίζει τόσο για τη δημοτικότητά του, όσο και για το σχετικά χαμηλό του κόστος. Η νοτιοκορεατική σειρά, που παρουσιάζει υπερχρεωμένους ενήλικες που συμμετέχουν σε έναν θανατηφόρα παιχνίδια για να κερδίσουν χρήματα, παρήγαγε 891,1 εκατ. δολάρια σε αξία επίδρασης, ένα μέτρο που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να αξιολογήσει την απόδοση μεμονωμένων προγραμμάτων.
Η παραγωγή της σειρά κόστισε μόλις 21,4 εκατομμύρια -περίπου 2,4 εκατομμύρια ανά επεισόδιο. Τα στοιχεία αυτά είναι μόνο για την πρώτη σεζόν.