Η μετοχή Snap υποχώρησε έως και 30% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της για το γ' τρίμηνο. Τα έσοδα της εταιρείας διέψευσαν τις προσδοκίες αναλυτών της Wall Street αφού η διαφημιστική της δραστηριότητα δέχθηκε πλήγμα από τις αλλαγές απορρήτου που εισήγαγε η Apple νωρίτερα φέτος.
Αναλυτικότερα, η Snap ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή στα 17 σεντς έναντι 8 σεντς που ανέμενε η Refinitiv, ενώ τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 1,07 δισ. δολάρια έναντι 1,10 δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές. Παράλληλα, οι ενεργοί χρήστες παγκοσμίως έφτασαν τα 306 εκατ. έναντι 301,8 που αναμένονταν.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Snap, Evan Spiegel, επαίνεσε τις φιλικές προς τον καταναλωτή αλλαγές της Apple στο CNBC τον Φεβρουάριο, ενώ είχε επίσης προειδοποιήσει ότι υπάρχει κίνδυνος για την κερδοφορία της εταιρείας το δ' τρίμηνο. Ωστόσο την Πέμπτη, δήλωσε πως οι ρυθμίσεις απορρήτου του iPhone επηρέασαν το διαφημιστικό σκέλος του Snap περισσότερο από ό,τι αναμενόταν.