ΗΠΑ: Οι καταναλωτές νεότερης γενιάς δίνουν ώθηση στην αγορά κοσμήματος

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΗΠΑ: Οι καταναλωτές νεότερης γενιάς δίνουν ώθηση στην αγορά κοσμήματος
Αυτές τις γιορτές, οι κοσμηματοποιοί αναμένουν πολύ πιο «δυνατές» πωλήσεις προς το τέλος της χρονιάς.

Ένα κύμα καταναλωτών νεαρής ηλικίας παίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην άνοδο του κλάδου του κοσμήματος γάμου.

Σε αυτή την κατηγορίας βρίσκονται κοσμήματα που συνήθως περιλαμβάνουν βέρες, δαχτυλίδια αρραβώνων, αξεσουάρ και σετ κοσμημάτων για την ημέρα του γάμου ή ως δώρα γάμου.

Σύμφωνα με μία πρόβλεψη του The Wedding Report, το 2022 εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθούν περίπου 2,5 εκατ. τελετές γάμου στις ΗΠΑ, αριθμός που αποτελεί τον υψηλότερο των τελευταίων 40 ετών.

Όμως, όπως αναφέρει το CNBC, πέρα από τον αυξημένο αριθμό γάμων που αναμένονται, η πανδημία του κορονοϊού ήταν ένας παράγοντας που ενίσχυσε τον κλάδο, καθώς το ακριβό κόσμημα έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή «δώρα» την περίοδο της καραντίνας.

Συγκεκριμένα, την προηγούμενη εορταστική περίοδο - από τις 11/10 έως τις 24/12 του 2020, οι πωλήσεις στον κλάδο του κοσμήματος σημείωσε πτώση κατά 4,3%, σύμφωνα με στοιχεία της Mastercard SpendingPulse. Παρά, τη μείωση όμως, οι πωλήσεις ήταν αισθητά καλύτερες, σε σύγκριση με τις πωλήσεις στον κλάδο του ρουχισμού.

Αυτές τις γιορτές, οι κοσμηματοποιοί αναμένουν πολύ πιο «δυνατές» πωλήσεις προς το τέλος της χρονιάς. Μάλιστα, κατά την εβδομάδα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, η οποία περιλαμβάνει την Black Friday, οι πωλήσεις κοσμημάτων εκτιμάται πως θα σημειώσουν άνοδο κατά 39,7%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αναφέρει η SpendingPulse.

Βιώσιμα κοσμήματα

Οι καταναλωτές νεαρής ηλικίας - μεταξύ 25 και 40 ετών - δείχνουν να είναι μεγάλο κομμάτι της αγοράς και τα σχετικά στοιχεία φανερώνουν μία τάση αυτού του κοινού προς την βιωσιμότητα και τα «διαμάντια εργαστηρίου», με αποτέλεσμα όλο και περισσότερες εταιρείας να προτάσσουν τον «βιώσιμο» χαρακτήρα τους με συνθετικές πολύτιμες πέτρες και άλλα υλικά.

Μάλιστα, διάσημα κοσμηματοποιία όπως η De Beers και το Tiffany's που στο παρελθόν είχαν ταχθεί κατά των συνθετικών διαμαντιών και άλλων πολύτιμων λίθων, τα τελευταία χρόνια έχουν εντάξει τα «lab grown» διαμάντια στα κοσμήματα τους, υπό τον «φόβο» του να χάσουν το κοινό νεότερων γενεών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τα τεχνητά διαμάντια κερδίζουν έδαφος στην αγορά του κοσμήματος

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider