Adobe: Διογκώνεται ο «online πληθωρισμός» - Ο Νοέμβριος ήταν ο 18ος μήνας αύξησης των τιμών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Adobe: Διογκώνεται ο «online πληθωρισμός» - Ο Νοέμβριος ήταν ο 18ος μήνας αύξησης των τιμών
Τα δεδομένα της Adobe, που βασίζονται στους πωλητές που χρησιμοποιούν το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, παρακολουθούν περισσότερα από 100 εκατομμύρια προϊόντα που πωλούνται διαδικτυακά στις Η.Π.Α.

Με γνώμονα τις συνεχιζόμενες ελλείψεις στον εφοδιασμό και την ανάκαμψη της οικονομίας, οι διαδικτυακοί αγοραστές βλέπουν τις τιμές να αυξάνονται με πρωτοφανή ρυθμό, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Adobe.

Η Adobe λέει ότι οι τιμές στο διαδίκτυο αυξήθηκαν κατά 3,5% σε ετήσια βάση τον Νοέμβριο, το υψηλότερο ποσοστό από τότε που η εταιρεία άρχισε να παρακολουθεί την ψηφιακή οικονομία το 2014, για τον 18ο συνεχόμενο μήνα αυξήσεων των τιμών στο διαδίκτυο. Η εταιρεία σημειώνει ότι το ένα τέταρτο του συνόλου των καταναλωτικών δαπανών πραγματοποιείται πλέον στο διαδίκτυο, «καθιστώντας την ψηφιακή οικονομία σημαντικό στοιχείο της συνολικής οικονομίας».

Τα δεδομένα της Adobe, που βασίζονται στους πωλητές που χρησιμοποιούν το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρείας, παρακολουθούν περισσότερα από 100 εκατομμύρια προϊόντα που πωλούνται διαδικτυακά στις Η.Π.Α.

«Οι συνεχείς περιορισμοί της εφοδιαστικής αλυσίδας και η διαρκής καταναλωτική ζήτηση στήριξαν τον υψηλό πληθωρισμό στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με τα ρούχα να εμφανίζουν μηνύματα για μεγάλους όγκους εκτός αποθέματος στο διαδίκτυο σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες», ανέφερε σε δήλωση του ο αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ και πληροφοριών της Adobe, Patrick Brown. «Ωστόσο, με τις offline τιμές να εκτοξεύονται στον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή (CPI), εξακολουθεί να είναι φθηνότερο να ψωνίζετε διαδικτυακά για κατηγορίες όπως παιχνίδια, υπολογιστές και αθλητικά είδη».

Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που συμβάλλουν στον online πληθωρισμό είναι η κατηγορία των ενδυμάτων, όπου οι τιμές αυξήθηκαν κατά 17,3% τον Νοέμβριο — τον ένατο συνεχόμενο μήνα που οι τιμές των ρούχων online αυξήθηκαν κατά 9% ή περισσότερο.

Σε άλλες αξιοσημείωτες κατηγορίες, οι τιμές αυξήθηκαν κατά 3,9% για τα είδη παντοπωλείου και 4% για τις συσκευές. Οι τιμές των ηλεκτρονικών ειδών μειώθηκαν κατά 0,4% σε ετήσια βάση, ισορροπώντας μετά από μια μακρά περίοδο απότομης πτώσης των τιμών.
Σε άλλους τομείς με σημαντικό πληθωρισμό τιμών περιλαμβάνονται τα αθλητικά είδη, με αύξηση 6,8%, ο ιατρικός εξοπλισμός και προμήθειες με αύξηση 5,7% και λουλούδια και συναφή δώρα με αύξηση 15,5%. Οι μεγαλύτερες μειώσεις τιμών σημειώθηκαν στους υπολογιστές, κατά 5,6%, στα κοσμήματα με πτώση 3,7% και στα βιβλία με πτώση 2,3%.

Η Adobe σημείωσε επίσης ότι οι συνολικές διαδικτυακές δαπάνες τον Νοέμβριο ήταν 114 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 13,6% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία λέει ότι τα αποθέματα παραμένουν ένα ζήτημα, με τους καταναλωτές να βλέπουν 3 δισεκατομμύρια μηνύματα περί εξάντλησης του αποθέματος στο διαδίκτυο μόνο τον Νοέμβριο. Η Adobe προέβλεπε προηγουμένως οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων στην περίοδο των διακοπών να αυξηθούν κατά 10% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider