Η Nike συμφώνησε στην αγορά της εταιρείας κατασκευής εικονικών προϊόντων RTFKT.
Σύμφωνα με το Forbes, η εταιρεία που ιδρύθηκε μόλις πριν από δύο χρόνια παράγει virtual reality προϊόντα, μεταξύ των οποίων ρούχα και παούτσια με τρόπο που διασφαλίζει την αυθεντικότητα και αξιοποιόντας την blockchain τεχνολογία.
«Αυτή η αγορά είναι ακόμα ένα βήμα που επιταχύνει την ψηφιακή μεταμόρφωση της Nike. Το πλάνο μας είναι να επενδύσουμε στην RTFRT να αναπτύξουμε την καινοτόμα και δημιουργική τους κοινότητα και να αυξήσουμε το ψηφιακό αποτύπωμα της Nike» δήλωσε σχετικά ο CEO της εταιρείας, John Donahue.
Τι σημαίνει αυτό για τη Nike
Με την αξιοποίηση της τεχνολογίας της RTFRT, η Nike θα έχει τη δυνατότητα να παράγει λιγότερα φυσικά προϊόντα. Οι ομάδες της εταιρείας θα μπορούν να σχεδιάζουν, να προσαρμόζουν και να «επιβεβαιώνουν» τα προϊόντα, χωρίς να απαιτούνται extra λειτουργικά έξοδα για την παραγωγή φυσικών δειγμάτων.
Μέσω της εικονικής πραγματικότητας, η εταιρεία θα μπορεί να μειώσει λειτουργικά έξοδα και να κερδίζει χρόνο στη δημιουργία νέων προϊόντων.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα οικονομικά στοιχεία της συμφωνίας.