Τον σχεδιασμό της για την πώληση του brand E45 που αφορά σε προϊόντα περιποίησης δέρματος ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία καταναλωτικών ειδών Reckitt Benckiser, καθώς στρέφει το ενδιαφέρον τους σε άλλους τομείς με μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Reckitt Benckiser αναμένει να βάλει στα ταμεία της το ποσό των 200 εκατ. λιρών (περίπου 270 εκατ. δολάρια), ενώ σημειώνεται πως το brand E45 απέφερε συνολικά στην εταιρεία καθαρά έσοδα ύψους 43 εκατ. λιρών κατά το προηγούμενο έτος.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, ο σχεδιασμός για την πώληση του brand E45 αλλά και του brand Karo Pharma περιλαμβάνεται σε έναν ευρύτερο σχεδιασμό για μείωση του χαρτοφυλακίου της ώστε να μπορέσει να επικεντρωθεί σε άλλες δραστηριότητες με καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης, όπως τα προϊόντα απολύμανσης και τα προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης που γνώρισαν έκρηξη στη διάρκεια της πανδημίας.
Αναφερόμενος στον παραπάνω σχεδιασμό ο CEO της Reckitt Benckiser, Lazman Narasimhan, τόνισε πως «καθώς μεταβαίνουμε από μια στρατηγική με βάση το brand σε μια στρατηγική ανάπτυξης με βάση την κατηγορία, εστιάζουμε σε κατηγορίες υψηλής ανάπτυξης με brands που μπορούμε να επεκτείνουμε σε νέα μέρη και χώρους για να υποστηρίξουμε τις μεσοπρόθεσμες αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες».