Εξαγορών συνέχεια για την Entersoft - Πρώτη αγορά στόχος η Ρουμανία

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εξαγορών συνέχεια για την Entersoft - Πρώτη αγορά στόχος η Ρουμανία
Μέσα από τις εξαγορές αλλά και την οργανική ανάπτυξη η Entersoft φιλοδοξεί να «διπλασιάσει» το μέγεθος της εταιρείας μέσα στην επόμενη τετραετία..

Νέες εξαγορές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Ρουμανία, σχεδιάζει η Entersoft με στόχο να διατηρήσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που κατέγραψε το προηγούμενο έτος. Μέσα από τις εξαγορές μάλιστα αλλά και την οργανική ανάπτυξη φιλοδοξεί να «διπλασιάσει» το μέγεθος της εταιρείας μέσα στην επόμενη τετραετία..

Τα παραπάνω ήταν μερικά από όσα ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Κοτζαμανίδης κατά την ενημέρωση των αναλυτών που πραγματοποιήθηκε χθες με την αφορμή της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων της Entersoft για την χρήση του 2021.

Να θυμίσουμε ότι o προηγούμενος χρόνος για την Entersoft έκλεισε με αύξηση της τάξης του 45% στα έσοδα ενώ κατά 53% αυξήθηκε και η λειτουργική κερδοφορία. Επιπλέον η εταιρεία τον προηγούμενο χρόνο προχώρησε στην εξαγορά των Optimum και Wedia ενώ ίδρυσε και ένα κέντρο υλοποίησης λογισμικού στην Πάτρα. Οι εξαγορές συνεχίστηκαν και το νέο έτος, θέτοντας ήδη από τον Ιανουάριο την λαρισινή εταιρεία LogOn υπό την ομπρέλα της Entersoft. Mε τις προαναφερθείσες εξαγορασθείσες εταιρείες οι οποίες δυνητικά θα ενσωματωθούν πλήρως στην Entersoft, η εταιρεία θα καταφέρει να εδραιώσει την θέση τόσο στην αγορά της Νότιας όσο της Βόρειας Ελλάδας. Αντίστοιχα το κέντρο λογισμικού στην Πάτρα θα συμβάλλει στο να δημιουργηθεί μια δεξαμενή ταλέντου, την ώρα που καταγράφεται μεγάλη έλλειψη προσωπικού στην εν λόγω αγορά.

Η συνέχεια ωστόσο περιλαμβάνει περισσότερη εξωστρέφεια, με την εταιρεία να δηλώνει ότι βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες με μια σειρά μικρότερων εταιρειών μερικές εκ των οποίων εδράζονται στο εξωτερικό κι αναμένει εξελίξεις ήδη από το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Οι νέες εξαγορές θα αφορούν αρχικά την αγορά των Βαλκανίων. Η πρώτη αγορά στόχος είναι αυτή της Ρουμανίας μια αγορά στην οποία έχει παρουσία τα τελευταία χρόνια η Entersoft και δείχνει να παρουσιάζει υψηλές αναπτυξιακές προοπτικές. «Πιστεύουμε ότι μια ή δύο εξαγορές μπορούν να μας καταστίσουν σημαντικό παίκτη στη Ρουμανία, η οποία αποτελεί μια από τις βασικές αγορές μας εκτός Ελλάδας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο οικονομικός διευθυντής της Entersoft, Γρηγόρης Τσούρτος. Σύμφωνα με τον κ Κοτζαμανίδη μάλιστα η αγορά της Ρουμανίας, η οποία είναι περίπου στο 70% αυτής της Ελλάδας, παραμένει πολυδιασπασμένη θυμίζοντας την Ελλάδα πριν το ευρώ. «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για την ανάπτυξή της τα επόμενα χρόνια. Εκτιμούμε πως οι συζητήσεις θα έχουν καταλήξει μέσα στο πρώτο εξάμηνο ώστε να προχωρήσουμε και σε άλλες εξαγορές τόσο στην Ρουμανία όσο και στην Βουλγαρία», προσέθεσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της ετιαρείας.

Οι εξαγορές βέβαια αποτελούν τον ένα πυλώνα δραστηριοποίησης της εταιρείας ο οποίος αναμένεται να αποφέρει το 50% της δυνητικής της ανάπτυξης. Το άλλο 50% αναμένεται να προκύψει οργανικά, μέσα από την αύξηση του πελατολογίου αλλά κι από την ανάπτυξη συμπληρωματικών προϊόντων για επιχειρήσεις.

Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, τα περιθώρια της ελληνικής αγοράς παραμένουν μεγάλα χάρη στην ψηφιακή υστέρηση που εξακολουθεί να παρουσιάζει ένα 50% περίπου των ελληνικών επιχειρήσεων. «Με την βοήθεια του νέου ΕΣΠΑ αλλά και του Ταμείου Ανάκαμψης αναμένονται να δοθούν περί τα 580 εκατ. ευρώ στις ελληνικές επιχειρήσεις για να προωθήσουν τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Μιλάμε δηλαδή για μια αγορά που αγγίζει τα 1,2 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για επιδοτήσεις του 50% των επενδύσεων δυνητικά» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Entersoft

Τα περιθώρια ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς σε συνδυασμό με τα νέα προϊόντα που ετοιμάζει η εταιρεία αλλά και με τις εξαγορές θα είναι ικανά να διατηρήσουν τον αναπτυξιακό στόχο άνω του 20%. Σημειωτέον ότι στη γκάμα των λύσεων της Entersoft αναμένεται να προστεθούν Β2Β αλλά και B2C προϊόντα τα οποία θα συνδυάζονται με το υπάρχον Backoffice CRM αλλά και τις λύσεις Analytics που διαθέτει. Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει ένα νέο προϊόν για την Διαχείριση Προσωπικού, Ωρομέτρησης και Μισθοδοσίας το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στο έτος.

Να υπενθυμίσουμε ότι κατά τη διάρκεια του 2021 η Entersoft εμφάνισε έσοδα 24 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 45% σε σχέση με το 2020 και EBITDA ύψους 8,9 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 53%. Επιπλέον, επιτεύχθηκε αύξηση του Περιθωρίου Κερδοφορίας (EBITDA margin) από 35% σε 37%, επιβεβαιώνοντας την απόδοση των επενδύσεων των προηγούμενων ετών τόσο σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες όσο στην τεχνολογική εξέλιξη των υπαρχόντων προϊόντων μας. Τα επαναλαμβανόμενα έσοδα ανήλθαν σε €14 εκατ. ήτοι 58% των συνολικών εσόδων, αυξημένα κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.Βάσει των ανωτέρω, το Διοικητικό Συμβούλιο θα εισηγηθεί τη διανομή μερίσματος €0,09 λεπτά ανά μετοχή, αυξημένο κατά 50% σε σχέση με το αντίστοιχο της προηγούμενης περιόδου. Παράλληλα, η εταιρεία θα διατηρήσει επαρκή ρευστότητα, η οποία σε συνδυασμό με ενδεχόμενες νέες πηγές δανεισμού και τις ελεύθερες ταμειακές ροές της τρέχουσας χρήσης 2022, εκτιμάται ότι δύναται να χρηματοδοτήσει νέες πιθανές εξαγορές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Entersoft: Αύξηση εσόδων και EBITDA το 2021 - Πρόταση για αυξημένο μέρισμα

Entersoft: Κέντρο Υλοποίησης & Ανάπτυξης Λογισμικού σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πάτρας

Entersoft: Νέος οικονομικός και διοικητικός διευθυντής ο Γρηγόρης Τσούρτος

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider