ΟΛΘ: Στα 19,8 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2021 - Πρόταση για μέρισμα 1,5 ευρώ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΟΛΘ: Στα 19,8 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2021 - Πρόταση για μέρισμα 1,5 ευρώ
Κατά το 2021, σημειώθηκε συνολική αύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς του ΟΛΘ σε σύγκριση με το 2020, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Κατά το 2021, σημειώθηκε συνολική αύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς της ΟΛΘ σε σύγκριση με το 2020, όπως αναφέρει η εταιρεία.

Συγκεκριμένα, με την από 28/3/2022 έγκριση του Δ.Σ. της Ετήσιας Οικονομικής Έκθεσης, ανακοινώνεται πως τα ενοποιημένα έσοδα για το 2021 ανήλθαν σε € 77,9εκατ. (τα έσοδα της ThPA Sofia προσέγγισαν το € 1εκατ.), τα Ενοποιημένα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) σε € 33,4εκατ. και τα Ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε € 19,8εκατ.

Οι ετήσιες Ενοποιημένες Οικονομικές Καταστάσεις του 2021 δημοσιεύθηκαν για πρώτη φορά για την ΟΛΘ Α.Ε. («ΟΛΘ» ή «Εταιρεία») περιλαμβάνοντας την 100% θυγατρική «ThPA Sofia EAD» («ThPA Sofia»), η οποία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2020.

ΟΛΘ

Αναφορικά με τα μεγέθη της μητρικής ΟΛΘ Α.Ε., η αύξηση των εσόδων ανήλθε σε € 5,2εκατ. (αύξηση 7,2%), από € 71,7εκατ. το 2020, στα € 76,9εκατ. το 2021, με € 1,3εκατ. πρόσθετα έσοδα προερχόμενα από τον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, ήτοι αύξηση 2,7% και πρόσθετα € 3,3εκατ. από τον τερματικό σταθμό συμβατικού φορτίου, σημειώνοντας αύξηση 16,3%, αποτέλεσμα κυρίως αυξημένων όγκων φορτίων και στους δύο τομείς.

Επίσης σημειώθηκε αύξηση στην εκμετάλλευση χώρων με € 0,3εκατ. πρόσθετα έσοδα, ήτοι αύξηση 20,2% και πρόσθετα € 0,2εκατ. από την επιβατική κίνηση, σημειώνοντας αύξηση 110,5%. Ειδικά για την κίνηση στα κρουαζιερόπλοια, σημειώθηκαν 17 αφίξεις το 2021 έναντι μίας (1) άφιξης το 2020. Αναφορικά με την κερδοφορία, τα Μικτά Κέρδη της ΟΛΘ Α.Ε. αυξήθηκαν από € 33,9εκατ. το 2020 σε € 37,0εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 9%.

Τα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) σημείωσαν αύξηση επίσης από € 30,9εκατ. το 2020, σε € 34,7εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 12,3% κυρίως λόγω του αυξημένου όγκου διακινούμενων φορτίων. Τέλος, τα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων αυξήθηκαν από € 20,1εκατ. το 2020, σε € 21,1εκατ. το 2021, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 5%.

Αναφορικά με την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε συνολικά αύξηση κατά 2,2%, από 461χιλ. TEUs το 2020, σε 471χιλ. TEUs το 2021 (εκ των οποίων 8χιλ. TEUs μεταφέρθηκαν σιδηροδρομικώς μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σόφιας). Κατά την ίδια περίοδο, οι ποσότητες συμβατικού φορτίου που διακινήθηκαν (η ThPA Sofia δεν διακίνησε συμβατικό φορτίο το 2021) αυξήθηκαν σημαντικά κατά 13,3%, από 3.741χιλ. τόνους σε 4.236χιλ. τόνους αντίστοιχα, αύξηση οφειλόμενη κυρίως σε διακίνηση νικελίου και κάρβουνου. Οι αφίξεις πλοίων αυξήθηκαν σημαντικά κατά 7,1%, από 1.286 το 2020 σε 1.377 το 2021, περιλαμβάνοντας διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, συμβατικού φορτίου και επιβατών.

Το πρόγραμμα κεφαλαιουχικών δαπανών για το σύνολο του 2021 ανήλθε σε € 17,4εκατ., σε σχέση με τα € 8,1εκατ. του 2020 και αφορούσε κατά βάση στην αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και υποδομών του Λιμένα, την αγορά νέου εξοπλισμού φορτοεκφορτώσεων, καθώς και την προκαταβολή για αγορά δύο γερανογεφυρών (STS), που εκτιμάται ότι θα λειτουργούν πλήρως τον Ιούλιο του 2022. Το προτεινόμενο μέρισμα ανέρχεται σε € 1,50/μετοχή (έναντι € 1,42/μετοχή του προηγούμενου έτους), απόφαση προς έγκριση από την Τακτική Γενική Συνέλευση της 21ης Απριλίου 2022.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider