Aνάπτυξη σε έσοδα και κέρδη εμφάνισε η Entersoft το πρώτο τρίμηνο του 2022. Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα έσοδα ανήλθαν στα 7,74 εκατ. ευρώ, έναντι 6,37 εκατ. ευρώ στο Α’ τρίμηνο 2021, ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 2,95 εκατ. ευρώ, έναντι 2,56 εκατ. ευρώ του α’ τριμήνου του 2021.
Παράλληλα, διατηρήθηκε η υψηλή ρευστότητα με Ταμειακά διαθέσιμα 10,1 εκατ. ευρώ και καθαρά διαθέσιμα 8,1 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση του τραπεζικού δανεισμού.
Η αύξηση των εσόδων κατά 22% προήλθε κατά το μεγαλύτερο βαθμό (76%) οργανικά και κατά το υπόλοιπο από την εξαγορά της LogOn. Επιπλέον, επιτεύχθηκε υψηλό περιθώριο κερδοφορίας (EBITDA) 38%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη δωδεκάμηνη περίοδο 2021 (37%).
Στο α’ τρίμηνο 2022 διαπιστώθηκε σημαντική ανάπτυξη των εσόδων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και ιδιαίτερα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση (Retail Link eInvoicing) που κατέγραψε ανάπτυξη 30% σε σχέση με το α’ τρίμηνο 2021, καθώς και στα προϊόντα Warehouse Management όπου επιτεύχθηκε αύξηση 60% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι τα επόμενα τρίμηνα διαμορφώνονται ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για την διατήρηση αλλά και ενίσχυση αυτών των ρυθμών ανάπτυξης, με δεδομένες και τις ανακοινώσεις περί προκήρυξης έργων για τον Ιδιωτικό Τομέα τόσο από το νέο ΕΣΠΑ όσο και από το Ταμείο Ανάκαμψης.