Netflix: Με απώλειες 42 δισ. δολαρίων κινδυνεύουν οι μετοχές της λόγω της «βουτιάς» στους συνδρομητές

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Netflix: Με απώλειες 42 δισ. δολαρίων κινδυνεύουν οι μετοχές της λόγω της «βουτιάς» στους συνδρομητές
Η υπηρεσία streaming σόκαρε τη Wall Street χάνοντας 200.000 πελάτες το α τρίμηνο.

Με γιγάντιες απώλειες 42 δισ. δολαρίων κινδυνεύουν οι μετοχές της Netflix την Τετάρτη, καθώς η εταιρεία υπηρεσιών streaming ανακοίνωσε την πρώτη πτώση του αριθμού συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία, ενώ δεσμεύεται να κάνει μια σειρά από αλλαγές στην επιχείρησή της για να σταματήσει την έξοδο πελατών.

Οι μετοχές της εταιρείας υποχωρούν περισσότερο από 27% προσυνεδριακά, επεκτείνοντας τη φετινή βουτιά του 58%. Εάν οι απώλειες διατηρηθούν, το Netflix είναι ένα βήμα πριν γίνει η μετοχή με τη χειρότερη απόδοση φέτος τόσο στον S&P 500 όσο και στον τεχνολογικό Nasdaq 100.

Η υπηρεσία streaming σόκαρε τη Wall Street χάνοντας 200.000 πελάτες το α τρίμηνο, η πρώτη φορά που απώλεσε συνδρομητές από το 2011. Επίσης, προέβλεψε ότι θα συρρικνωθεί κατά άλλους 2 εκατομμύρια πελάτες το β΄ τρίμηνο.

«Ένα μεγάλο πρόβλημα με το Netflix είναι ότι είναι πολύ εύκολο να φύγεις από την υπηρεσία», δήλωσε στο Bloomberg ο Russ Mould, διευθυντής επενδύσεων στην AJ Bell.

Οι καταναλωτές που αισθάνονται πίεση από τον πληθωρισμό εξετάζουν προσεκτικά τα έξοδά τους και οι υπηρεσίες streaming είναι ένας γρήγορος τρόπος για να εξοικονομήσουν χρήματα.

Η μείωση των πελατών οδήγησε το Netflix να αναθεωρήσει ορισμένους από τους μακροχρόνιους κανόνες του: πρόκειται να εισαγάγει μια φθηνότερη επιλογή που υποστηρίζεται από διαφημίσεις για τους συνδρομητές του τα επόμενα δύο χρόνια, ενώ θα αρχίσει να αποκλείει από τις υπηρεσίες του όσους μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασής τους.

Οι αναλυτές στη Wall Street μείωσαν τους στόχους τιμών για την εταιρεία, ενώ τουλάχιστον επτά χρηματιστηριακές εταιρείες υποβάθμισαν τη μετοχή.

Ο Douglas Anmuth της JPMorgan, ένας από τους αναλυτές που μείωσε τη σύστασή του για τη μετοχή, είπε ότι είναι ενθαρρυντικές οι προθέσεις της εταιρείας να δημιουργήσει μια διαφημιστική επιχείρηση, ένα μοντέλο που έχει δουλέψει για τα Hulu και Disney+, σημειώνοντας ωστόσο πως ακόμα αυτό είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο.

Η μετοχή του Netflix έχει υποχωρήσει φέτος καθώς η αύξηση των εγγραφών νέων χρηστών από την εποχή της πανδημίας έχει ατονίσει και οι επενδυτές απομακρύνονται από τις μετοχές της τεχνολογίας υψηλής αξίας και τις αναπτυξιακές λόγω της αύξησης των αποδόσεων των αμερικανικών ομολόγων.

Συγκριτικά, ο S&P 500 έχει υποχωρήσει 6,4% μέχρι στιγμής φέτος, ενώ ο Nasdaq 100 σχεδόν 13%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το Netflix εξετάζει την παροχή φθηνότερης συνδρομής με διαφημίσεις, μετά το χειρότερο τρίμηνο στην ιστορία του

Netflix: Απογοητευτικές επιδόσεις στο α' τρίμηνο - Συντριβή -20% για τη μετοχή

Τι αναμένουν οι αναλυτές από Netflix - Tesla για το πρώτο τρίμηνο

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider