Στην τελική ευθεία φαίνεται ότι βρίσκονται οι συζητήσεις για την απόκτηση του 30,1% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ από τον όμιλο Βαρδινογιάννη (Motor Oil κ.α), έναντι τιμήματος που ίσως ανέλθει στα επίπεδα των 180-190 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα όσα ανέδειξε το πρωί η στήλη «backstory» περί κρίσιμης ημέρας για τα deal των Μπάκου-Καϋμενάκη με μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο (Βαρδινογιάννης), οι δύο πλευρές είναι σε προχωρημένες επαφές για την απόκτηση του μετοχικού μεριδίου. Οι διαπραγματεύσεις των προηγούμενων ημερών ήταν συνεχείς και το θέμα έφτασε στην τελική ευθεία και σε ιδιαίτερα λεπτή γραμμή, με την αγορά να αναμένει σύντομα εξελίξεις, είτε προς τη μία είτε προς την άλλη πλευρά, αν και εκτιμάται ότι θα έχουμε «λευκό καπνό».
Σημειώνεται ότι ανεστάλη η διαπραγμάτευση της μετοχής του Ελλάκτωρα στο χρηματιστήριο.
Αν όλα πάνε καλά, πρόκειται για ένα μεγάλο deal, μετοχικής συμφωνίας, που θα αλλάξει τα δεδομένα στο εσωτερικό της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, αλλά και να «ανακατέψει την τράπουλα» στον ευρύτερο τομέα των υποδομών συμπεριλαμβανομένων αυτών της ενέργειας, της διαχείρισης απορριμμάτων κ.α., ενώ μπαίνει τέλος στη μετοχική διαμάχη μεταξύ Reggeborgh-εφοπλιστών που «κρατάει» από τις αρχές του 2021 και έγινε σίριαλ με πολλά και έντονα «επεισόδια».
Μένει να φανεί αν σε επόμενο στάδιο έχουμε νέες εξελίξεις και διεργασίες σε διάφορα άλλα επίπεδα (ΑΜΚ, ομόλογο κ.α.) αλλά και σε επιχειρηματικό, καθώς η πλευρά Βαρδινογιάννη έχει «απλώσει αποτύπωμα» σε χώρους όπως οι ΑΠΕ (η Ελλάκτωρ έχει την πρώην Ανεμος), διαχείριση απορριμμάτων κ.α.
Η έλευση ενός πανίσχυρου ομίλου, εφόσον κλείσει το deal, με τεράστιο αποτύπωμα στον ενεργειακό και πετρελαϊκό χώρο, με «άπλωμα» των επενδυτικών του σχεδίων σε ΑΠΕ, διαχείριση απορριμμάτων και άλλες υποδομές, προφανώς και ενισχύει την ΕΛΛΑΚΤΩΡ σε μια κομβική περίοδο τόσο για την επαναφορά του κατασκευαστικού τομέα όσο και εν όψει της διεκδίκησης μεγάλων έργων (π.χ. Αττική Οδός) και της υλοποίησης επενδύσεων.