Ήδη από φέτος θα μπορούσε το Netflix να κυκλοφορήσει τη φθηνότερη έκδοση της συνδρομητικής υπηρεσίας streaming, που θα έχει διαφημίσεις, όπως ανέφεραν πηγές της εταιρείας στο CNBC.
Στελέχη του Netflix ανέφεραν στους υπαλλήλους σε ένα σημείωμα ότι εργάζονται για να εισάγουν αυτό το νέο μοντέλο έως το τελευταίο τρίμηνο του 2022, πολύ πιο γρήγορα από ότι αναμένονταν. Ένα επίπεδο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα μπορούσε να βοηθήσει στην προσέλκυση και τη διατήρηση καταναλωτών , ενώ το Netflix αναμένει επίσης να θέσει σε εφαρμογή το «πάγωμα» της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης την ίδια χρονική περίοδο.
Η εταιρεία είπε τον περασμένο μήνα ότι εκτιμά ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παγκοσμίως χρησιμοποιούν κοινό κωδικό πρόσβασης για να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενό της - 30 εκατομμύρια από αυτά στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Να σημειωθεί πως η Netflix κατέγραψε το α' τρίμηνο του 2022 το χειρότερο τρίμηνο στην ιστορία της, καθώς έχασε περισσότερους από 200.000 συνδρομητές σε παγκόσμια κλίμακα. Πρόκειται για το πρώτο τρίμηνο με μείωση των συνδρομητών στη δεκάχρονη ιστορία της πλατφόρμας, ενώ οι εκτιμήσεις για το ερχόμενο τρίμηνο είναι ακόμα πιο δυσοίωνες, με την εταιρεία να εκτιμά πως στο διάστημα Απριλίου - Ιουνίου θα χαθούν ακόμα 2 εκατ. συνδρομητές.