Mε αφορμή των τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων,\ που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρεw.
Σε καταγγελία για απόπειρα ηλεκτρονικής εξαπάτησης των καταναλωτών της ΔΕΗ με τη μέθοδο του phising, σχετικά με πληρωμές για το Power Pass, προχώρησε η Επιχείρηση.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με αφορμή των τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
- δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
- δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass