Κέρδη και έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών ανακοίνωσε στο τρίμηνο η Coca-Cola, καθώς ο όγκος των πωλήσεων ανέκαμψε από την πανδημία.
Αναλυτικότερα, ο αμερικανικός κολοσσός εμφάνισε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή της τάξης των 70 σεντς, ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Refinitiv τα τοποθετούσαν στα 67 σεντς. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε προσαρμοσμένη βάση στα 11,3 δισ. δολάρια, έναντι εκτίμησης για 10,56 δισ. δολάρια.
Για να διαχειριστεί τα υψηλότερα κόστη από τα φορτία, το σιρόπι καλαμποκιού υψηλής φρουκτόζης και το αλουμίνιο, η παραγωγός brands όπως τα Sprite, Dasani και Minute Maid προχώρησε σε αύξηση των τιμών της για τους καταναλωτές. Ωστόσο ο CEO, James Quincey είπε τον Απρίλιο ότι οι καταναλωτές δεν θα απορροφούν τον πληθωρισμό επ' άπειρον.
Πριν από την πανδημία, ο γίγαντας των ποτών με έδρα την Ατλάντα αντλούσε περίπου το ήμισυ των εσόδων του από περιστάσεις εκτός σπιτιού, όπως οι αγορές αναψυκτικών σε σινεμά ή εστιατόρια. Όταν οι καταναλωτές αρχίζουν να μένουν σπίτι για να μειώσουν τις δαπάνες τους, οι πωλήσεις της Coca-Cola αποδυναμώνονται.
Νωρίτερα τον Ιούλιο, η ανταγωνίστρια PepsiCo ανακοίνωσε αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 13% κατά το δεύτερο τρίμηνο, τροφοδοτούμενη σε μεγάλο βαθμό από τις υψηλότερες τιμές για τα σνακ και τα ποτά της. Τα στελέχη της Pepsi δήλωσαν ότι αναμένουν επιδείνωση του πληθωρισμού το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Οι μετοχές της Coca-Cola έχουν αυξηθεί κατά 5% φέτος, χαρίζοντάς της χρηματιστηριακή αξία 269,6 δισ. δολαρίων. Η μετοχή της Pepsi έχει υποχωρήσει 2% την ίδια περίοδο, με τη χρηματιστηριακή της αξία να συρρικνώνεται στα 234,1 δισ. δολάρια.